Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Sangen over er dessverre ikke innenfor min smak overhodet men en annen hadde kansje likt den godt. Gir den 5/10 siden jeg hører at det er godt komponert.

Skrevet

Jeg har hørt litt på Yes, og kjente fort igjen Jon Anderson. Ikonisk stemme. Låta i seg selv var ikke noe jeg fikk lyst til å høre igjen, men helt greit. 5/10.

Skrevet

9/10! Jeg liker denne tråden bare enda mer når jeg ved tilfeldigheter oppdager helt ukjente, men gode band som denne rett over. Likte låta veldig godt og minner meg litt om ei norsk gruppe ved navn Keldian som jeg er stor fan av.

Skrevet

Jeg liker VOLA. Akkurat denne hadde jeg ikke hørt, den var mye roligere enn mye av det materialet jeg kjenner til, men lydbildet er umiskjennelig deres. Flott låt. 8/10.

Skrevet (endret)
:utakt skrev (3 timer siden):

Jeg liker VOLA. Akkurat denne hadde jeg ikke hørt, den var mye roligere enn mye av det materialet jeg kjenner til, men lydbildet er umiskjennelig deres. Flott låt. 8/10.

Ålreit tekst, ålreit musikk. Jeg liker delen om et fotokartotek hvor man velger ut, slik at det ser ut som en endeløs sommer, men etterhvert blir teksten litt for nummen og abstrakt for meg. Tøffest er det når han drar på med norsk halvtone. 6/10

Koser meg veldig med de kristne julesangene til Pentatonix, men denne er vel mer allmenn tenker jeg:

Endret av Aiven
  • 4 uker senere...
Skrevet
Aiven skrev (På 20.12.2022 den 0.36):

Koser meg veldig med de kristne julesangene til Pentatonix, men denne er vel mer allmenn tenker jeg:

Blir for sviskete for meg selv om vokalprestasjonene er aldri så bra. 3/10.

Skrevet

Dette var ikke min type musikk i det hele tatt. I stedet for at jeg skal ramse opp alt jeg syns var feil, så nøyer jeg meg med å si 2/10.

• 2 uker senere...
Skrevet

Veldig likt Draconian. Produksjonen var litt amatørmessig og jeg var ikke alltid helt sikker på hvor sangen var eller skulle hen. Mange kule eksperimentelle toner og effekter, så det er et stort pluss.

6/10

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Den rullet og gikk, den der. De kunne sikkert ha krydret med litt flere ideer underveis, det ble noe monotont. Det er kanskje sjangeren. Bare av nysgjerrighet søkte jeg opp et par andre låter av samme bandet, de virker det å være litt mer fres i. Ikke så dumt, takk for tips!

7/10

• Liker 1
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ikke så aller værst. Forsåvidt godt komponert med stort lydbilde, men det er noe med den bassen jeg ikke er helt begeistra for, litt "trance" dur over den etter min mening. 6+/10, ok vokal.

Smeller til med noe svenskt her også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...