Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Mjæh. Det ble litt langtekkelig. Den akustiske introen var ikke så verst. Vokalisten prøver hardt uten å overbevise meg helt, og når de smalt til med heavyrock ble det for seigt for meg. 

Om du ikke hadde sagt noe ville jeg gjetta at det var svensk. :) 

5/10

Vi drar til litt mer eksotiske strøk. Tunisia!

 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Tuller du? Jeg elsker denne sangen! Dette bringer meg rett tilbake til Fallout-verden. For en helt fantastisk, nostalgisk sang. 10/10

Jeg vil dele noe litt annerledes. De fleste vil, naturlig nok, se på Jon Bon Jovi, som vokalisten i Bon Jovi. Et band jeg selv er stor fan av, men det er band som spiller lett rockemusikk. Det gjør at JBJ er litt begrenset av det når han skriver sanger.

Når han får lage soloalbum så ser vi at JBJ kan mer enn å lage partysanger for BJ. For de som er musikkinteressert så anbefaler jeg på det sterkeste å sette seg ned med soundtracket til Young Guns 2 og høre gjennom det. Utrolig bra musikk og tekster!

Men jeg skal her dele en sang fra hans første ordentlige soloalbum. En sang jeg anser som den perfekte kjøresangen.

 

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg vet ikke om awesome er adjektivet jeg ville brukt for å beskrive den sangen ... :wee: Kan vi bare si det som at det er andre låter fra 80-tallet jeg liker bedre? 

3/10

Men, siden vi er på tema barndomsminner og sånn. Denne likte jeg godt den gang da, og jeg syns den er ganske fin fremdeles. 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg likte dette. En litt snodig blanding med skotsk sekkepipe og norsk vikingmetall, men det funker likevel. Jeg liker spesielt at vi har tyngde uten growling. 7/10

Jeg fortsetter på min JBJ-reise - Jon Bon Jovi solo uten Bon Jovi. Denne sangen liker jeg veldig godt og har hatt dilla på de siste ukene.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...