Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Jeg kan nesten ikke tenke meg noe som er mer elsk/hat enn The Cranberries. Mest på grunn av stemmen til O'Riordan. Jeg er i "elsk" leiren, men kan godt forstå at bandet (og vokalen) ikke slår an hos alle. Flott låt. Jeg trekker bare fordi det er andre låter av dem jeg liker enda bedre, og da må nesten tieren spares til dem. 9/10

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antar dette er en plug av deg selv. Sangen har potensial, mangler litt umph i refrenget, spesielt med tanke på at det skal være en så oppløftende sang. Alt i alt så høres det ut som en vaskekte popsang, og det er slettes ikke et dårlig forsøk.

Det er en del overmodulasjon på vokalen, noe som gjør at du høres ut som en robot. Det er ikke en del av vurderingen min, men er et teknisk tips.

Jeg setter vanligvis min score utifra hvor sannsynlig det er at jeg vil lytte på sangen igjen, så å sette en score på denne sangen er meningsløst. Den har uansett et potensiale.

 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (På 27.3.2024 den 1:22 PM):

Får veldig sånn "Kul og ungdommelig reklame" vibes fra den. Venter bare på at noen skal selge meg parfyme eller noe.

Du fikk ikke tilfeldigvis lyst til å kjøpe deg en Galaxy Note? Samsung brukte denne låta i reklamefilm. :)

Salvatore Ganacci, musikken får kanskje 2/10 på en god dag. Videoen var derimot så totalt absurd at totalpakka får 5/10. 

 

 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
:utakt skrev (På 26.3.2024 den 7:47 PM):

Jeg kan nesten ikke tenke meg noe som er mer elsk/hat enn The Cranberries. Mest på grunn av stemmen til O'Riordan. Jeg er i "elsk" leiren, men kan godt forstå at bandet (og vokalen) ikke slår an hos alle. Flott låt. Jeg trekker bare fordi det er andre låter av dem jeg liker enda bedre, og da må nesten tieren spares til dem. 9/10

 

 

Kul sang. 7,8

 

Kjører en sang halvt ironisk. Nei da. men liker den når jeg pilser.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...