Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en kunde som mente vi var umoderne fordi vi ikke tilbydde faktura på epost. Han ville ha faktura på epost så han kunne printe den ut, lage en giro, og betale den i banken/postgiro. Informerte om eFaktura/Avtalegiro, men virka ikke som han forsto konseptet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hadde en kunde som mente vi var umoderne fordi vi ikke tilbydde faktura på epost. Han ville ha faktura på epost så han kunne printe den ut, lage en giro, og betale den i banken/postgiro. Informerte om eFaktura/Avtalegiro, men virka ikke som han forsto konseptet.

Ikke alle har nettbank. Mine foreldre bruker fortsatt postgiro, delvis på grunn av at de synes datamaskinen er litt vanskelig, og delvis på grunn av fullstendig rævva tilgang til internett der de bor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bensinstasjon der du kun kan bruke kortet ute når butikken er stengt. Jeg vet ikke hvor mye penger jeg har på kortet, så jeg må stå i køen der det er 10 stk, jeg har en leid henger som ikke må kommer over tida, og jeg har ikke nok bensin til å komme meg hjem, og ingen måte å skaffe penger om jeg ikke har. Og ingen måte å sjekke på.

 

Så da må man ringe en kompis når den jævla plassen ikke har skikkelig signal engang. Spørre om å låne telefon på stasjonen? Svaret var bare "Næh".

 

Vært fast kunde der hver gang jeg har kjørt forbi der, og det er noen ganger, sikkert 50. Avfeid uten grunn av ei sur gammel kjerring.

 

"Ha det, stikker til neste stasjon jeg". Fant ut at neste stasjon, som ikke er langs veien jeg skal, de har 25 øre lavere bensinpris. Så det kom mye godt ut av det gamle hespetreet :p

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ikke alle har nettbank. Mine foreldre bruker fortsatt postgiro, delvis på grunn av at de synes datamaskinen er litt vanskelig, og delvis på grunn av fullstendig rævva tilgang til internett der de bor.

 

Det forstår jeg veldig godt. :) Men da er det jo bedre å få regningen i posten. Avtalegiro trenger man forøvrig ikke nettbank til, men forstår at man som regel ønsker bedre kontroll over betalinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det forstår jeg veldig godt. :) Men da er det jo bedre å få regningen i posten. Avtalegiro trenger man forøvrig ikke nettbank til, men forstår at man som regel ønsker bedre kontroll over betalinger.

Åja, trodde ikke dere tilbød regning i posten. For hvorfor vil noen ha de på e-post for å printe ut selv når de kan få den i posten? Med mindre det er et skyhøyt ekstragebyr da, som enkelte firma krever om de må sende via post.

Lenke til kommentar

Fikk et fantastisk lite problem på fredag, som var min første dag på jobb i butikk. (sommerland i bø)

 

Fikk beskjed om at kortene måtte godkjennes med signatur, noe som jo er greit nokk, men samtidig bestemte kviteringsmaskinen seg for å ikke funke :)

 

Endte med at jeg måtte skrive hver eneste kvitering for hånd i 4timer, før vi fikk ny maskin..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...