Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også nevnes at dette tastaturet og musa var nytt for ca 6-7mnd siden...

 

Antibac våtservietter FTW sier jeg bare. Vasker tastatur, mus, mobil, dørhåndtak, brytere, laptopen fjernkontrollere 1 gang i uka med det de siste 4 årene, og har ikke blitt syk en eneste gang siden.

 

Vasker bare tastatur og mus om det begynner å bli støvete. Har aldri vært hos fastlegen, blir aldri syk. Tenker jeg skal ringe legekontoret snart for jeg har lyst til å sjekke helsa. Mer motstand kroppen min møter jo sterkere blir den. Sterile miljøer generelt svekker kroppens immunforsvar. Det er derfor allergi har blitt mer utbredt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Og folk som rakker ned på de som sitter i kassen: Tror nok de som sitter i kassen for lengst har skjønt at de er mer begavet enn mange av sine kunder. Takk til dere for å faktisk gidder å takle slike kunder.

 

Kan ikke fordra slike mennesker, pleier å svare de ganske krast om jeg ser noen gjøre det i butikken når jeg er kunde der. Beklager at livet ditt suger, men ikke ta det utover den stakkars jævelen som sitter der og jobber for minimumlønn. Takk til alle butikkansatte som tålmodig mot rasshøler i hverdagen! Vi setter pris på dere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Folk burde vel skjønne at boss (søppel for dere som ikke kan norsk) ikke skal kastes på gulvet.

 

Riiight. Har du sett hvordan det ser ut på bossrom i større boligsameier? Eller rundt offentlige returpunkter? Returpunktet utenfor kjøpesenteret i Fyllingsdalen her i Bergen ble fjernet fordi folk til stadighet dumet møbler, jernskrap, vaskemaskiner (selv om elektronikkbutikker må ta i mot dette gratis...) o.l. der fordi de er for kjipe til å enten få fretex til å hente det for seg eller kjøre det på fyllinga selv.

Lenke til kommentar

Folk burde vel skjønne at boss (søppel for dere som ikke kan norsk) ikke skal kastes på gulvet.

 

Riiight. Har du sett hvordan det ser ut på bossrom i større boligsameier? Eller rundt offentlige returpunkter? Returpunktet utenfor kjøpesenteret i Fyllingsdalen her i Bergen ble fjernet fordi folk til stadighet dumet møbler, jernskrap, vaskemaskiner (selv om elektronikkbutikker må ta i mot dette gratis...) o.l. der fordi de er for kjipe til å enten få fretex til å hente det for seg eller kjøre det på fyllinga selv.

 

Med det stedsnavnet er det lett å misforstå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Med det stedsnavnet er det lett å misforstå.

 

Nei, du sier noe... Det er forresten verre i Loddefjord. I enkelte av blokkene der setter folk bare ting de ikke vil ha lengre utenfor inngangsdøra. De gidder ikke bære det til returstasjonene engang, selv om de står på borettslagene sin eiendom.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅRRRRHHHHH, hva feiler det mennesker som krever å bli geleidet rundt i butikken på jakt etter plagget de leter etter, og når jeg spørr om hvilken farge/fasong/størrelse sier de bare: Det er ikke så farlig.

Så er vi i gang.....labber rundt hit og dit og jeg gjør så godt jeg kan, men det ene forslaget etter det andre gruses av kunden.

"Neeeei, var ikke akkurat sånn jeg hadde tenkt"

"Neeeei, fæl farge"

"Neeeei, alt for dyr"

"Den der?! Nå får du gi deg..." (sist hørt i dag)

 

Får seriøst gnagsår av disse folka. Kan de ikke bare ta seg en runde selv først og kikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...