Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Når man selger ting på finn.no møter man utrolig mange duster. De skal alltid prute på prisene og si dumme ting. For eksempel: Jeg vil ha 3000 for noe, og så tikker det inn ei melding "Jeg betaler 2400 for den og henter den i

 

 

Finn.no = flytende priser

dermed er det lov å prøve seg, men ordlyden bør nok være en litt annen enn den du siterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å unngå spontane fester som tar helt av.

 

Alle mine spontane fester hittil i sommer HAR tatt helt av, nettopp fordi jeg har hamstret et kjøleskap fullt med vin og sprit. Hadde derimot ikke orket å gå på butikken for å få tak i mer, men når det står der, så... Nei, når JEG blir statsminister...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spurte om legitimasjon til ei jente som så ganske ung ut. Hun var lita og søt så jeg tenkte at her er det ei som går hjem uten røyk. De fleste som faktisk er for ung har merkelig nok "glemt" leg. hjemme. Men her fikk jeg det og leste at hun var født i 84. Så jææævlig flaut. :blush: Men hun tok det med et smil.

Endret av Hyperio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har selv spurte etter leg av mennesker født på 70-tallet. Også ganske pinlig. :blush: Sist jeg spurte noen om leg så ble vedkommende kjempeirritert fordi hun hadde kjøpt hos oss flere ganger før og var jo TJUE år. Også en gang for ikke lenge siden at en kompisgjeng begynte diskutere med meg, for de mente at jeg burde da klare å se at de var nitten. Det hører riktignok med at jenta var tjue og de var nitten(og hadde med seg gyldig legitimasjon), men jeg blir litt oppgitt på at de må diskutere med meg på det - særlig når de har legitimasjon med seg.

 

Jeg blir jo aldri sur på mennesket som sitter i kassa om jeg må vise leg, og det må jeg jo stort sett overalt. :shrug:

Lenke til kommentar

:!:

 

Stedet der alle får kjøpe snus her, som nå har blitt stengt. En kamerat av meg skulle inn å kjøpe, men butikken ble overvåket av politiet en periode. "nei! Jai få 5000 i bot! OT! OOOOT! NÅÅ!"

 

På skikkelig pakkisnorsk :!:

( 5000 i bot, ikke 500 )

Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar

:!:

 

Stedet der alle får kjøpe snus her, som nå har blitt stengt. En kamerat av meg skulle inn å kjøpe, men butikken ble overvåket av politiet en periode. "nei! Jai få 500 i bot! OT! OOOOT! NÅÅ!"

 

På skikkelig pakkisnorsk :!:

Hahaha, ser det for meg :p

 

Har også gjort feilen å spørre ei på 27 om legitimasjon. Så ut som hun var 20, og der jeg jobbet var det policy å spørre alle fra 23 og nedover om legitimasjon. Hun ble litt satt ut da hun faktisk måtte vise leg, men håper bare hun tok det som et kompliment :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må nesten berømme innsatsen til en guttegjeng på 14-15 som kommer nesten daglig og prøver å kjøpe snus hos meg. Tror de jeg endrer mening plutselig? "Hvorfor kan vi ikke kjøpe snus? Det er jo bare oss her nå." :roll:

Haha, ja. :wee: Har nesten ikke problemer med at folk prøver å kjøpe ting de ikke har lov til i det hele tatt på butikken jeg jobber ved nå. Er et såpass lite lokalsamfunn at om de hadde prøvd hadde foreldrene fått vite det i løpet av ei uke eller noe. Var noe helt annet å jobbe på dagligvare i Oslo, for å si det sånn. :tease:

Lenke til kommentar

laugh.gif

 

Stedet der alle får kjøpe snus her, som nå har blitt stengt. En kamerat av meg skulle inn å kjøpe, men butikken ble overvåket av politiet en periode. "nei! Jai få 500 i bot! OT! OOOOT! NÅÅ!"

 

På skikkelig pakkisnorsk laugh.gif

Hahaha, ser det for meg :p

 

Har også gjort feilen å spørre ei på 27 om legitimasjon. Så ut som hun var 20, og der jeg jobbet var det policy å spørre alle fra 23 og nedover om legitimasjon. Hun ble litt satt ut da hun faktisk måtte vise leg, men håper bare hun tok det som et kompliment :p

 

De fleste jenter/damer tar det nok som et kompliment.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jobber for parkering på Tusenfryd. Står da i rundkjøringen alene og noen kommer for å hente noen ved hovedinngangen.

Meg: Nei, da må du kjøre inn dit. *Peker inn til slippe av/hente parkeringen*

Han: Kan jeg ikke kjøre opp?

Meg: Nei, sorry, kan ikke slippe deg opp. (Fordi det kommer et flere titalls biler samtidig for å hente folk, og det blir fort kaos)

Etter litt krangling blir mannen dritsur og gasser på (dekkene skrenser), snur og kjører hjem igjen!

Haha vil han heller at de han skal hente skal gå helt til Oslo eller noe istedet for 50 meter fra hovedinngangen når dem har gått rundt i hele dag? Patetisk

 

Mange sprø historier å fortelle, alltid den som kjører helt inn til parkeringsplassen, der man skal betale for å parkere, og sier, jeg skal bare slippe av disse :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tuller alltid med mange av de eldre mannfolka på 50-70 år på jobben som skal kjøpe øl og spør etter legitimasjon. De blir alltid like fornøyde. :wee:

Hahaha, der kom jeg på noe. Brukte alltid å ha noen gamle alkoholikere/knarkere innom, og en gang sa han ene "skal du ikke se legitimasjon" og følte seg veldig morsom. Har hørt den før, men denne gangen sa jeg "ja siden du tilbyr deg så". Og da hadde han det selvfølgelig ikke med seg, følte seg nok litt dum der :p. Siden fyrn var godt over 50 lot jeg det gå for den gangen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...