Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleide alltid å gi veksel tilbake. Common sense at man ikke skal ta tips, men få det. Han trengte sikkert veksel pga vekterstreiken:)

Men det var jo rart når turen ble på 97, kunden betaler med 100-lapp og sitter og venter på sine 3 kroner. Litt smålig, med tanke på at vedkommende kommer rett fra en dyr restaurant/trendy utested.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske alle idiotene som legger ut bilder av meg på facebook, tenker det samme som deg ...

I værste fall kan det faktisk politianmeldes.. men det er jo å trekke det litt langt. Rapporteringsfunksjonen, fjerne tag og snakke med vedkommende om det burde være mer enn tilstrekkelig. :wee:

 

Men, det ble jo litt off-topic. xD

Lenke til kommentar

 

Samme dama klagde til slutt på svensker som invaderte landet, for de var så frekke og lite serviceinnstilte. Vel, om det er sånn hun oppfører seg mot alle som ikke er fra Norge, så er ikke det så j*vlig rart :)

 

Når en oppfører seg sånn så fortjener man ikke god service. Jeg yter selv best service til de som er høflig i tonen og viser tegn på folkeskikk :)

Endret av Ceburger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk over noen-og-sytti har lov til å være vrange. De vokste opp i et land uten homofile og mørke hvor middagen var klar da man kom hjem, barnet holdt kjeft og det sto i grunnloven at jøder ikke fikk bo her. Nå lever de i et liberalt samfunn hvor alle-og-enhver har all slags rettigheter og man får kritikk for å diskriminere mot alle disse det var normalt å diskriminere mot før i tiden. Det er klart de er litt furten når modemet må restartes - de jobbet ikke i en fabrikk i 50 år for så å måtte lære seg nye teknologier og akseptere nye mennesker rett før de dør!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har ei kul eldre dame som handler hos oss. Hun blir snart 90...... Hun har ett sinnsykt godt humør, aldri noe å klage på. Og ikke minst, glimt i øyet. Hun kan finne på å plutselig "mobbe" oss litt og som regel må hun få en klem av sjefen(som kunne vært barnebarnet hennes aldersmessig). Må alltid slå av en prat med henne.

 

 

Ellers er det psykologen som er innom hver dag. Vi har en ganske så morsom dialog, kanskje litt vel på kanten av og til. Så i dag måtte jeg ta litt skikkelig igjen på han siden jeg skal ha ferie nå. Så jeg sa til han før han gikk om han ventet på meg rundt hjørnet etter jeg var ferdig på jobb så kunne vi kose oss litt:) jeg kødda jo bare og han visste jo det han og, men lurer på hva andre kunder tenkte...... spesielt med tanke på hvordan han hilser på meg og jeg tilbake.

 

 

Så er det han som er innom hver dag. Han klager som regel alltid, men ikke på oss eller noe i butikken, men bare om livet generelt. Han kommer til kassen og hver dag er det: "HUFF" osv.

 

Ellers har man kineseren som nesten alltid er i telefonen og er hissig. Men aldri på oss. Hører bare han kjefter ett eller annen på ett eller annet språk.

Lenke til kommentar

Måtte alle dere som kommer med flere handlevogner fulle av tomflasker hoppe i helvete og dø.

 

Eller de som kommer inn fem minutter før stengetid for å pante en drøss med flasker. Alltid like kjekt rolleyes.gif

 

 

Jeg liker jobben min veldig godt, men dette er en av de få tingene i verden som får meg til å tenke på å myrde noen med øks. (selv om jeg har gjort det samme selv)

Lenke til kommentar

Folk over noen-og-sytti har lov til å være vrange. De vokste opp i et land uten homofile og mørke hvor middagen var klar da man kom hjem, barnet holdt kjeft og det sto i grunnloven at jøder ikke fikk bo her. Nå lever de i et liberalt samfunn hvor alle-og-enhver har all slags rettigheter og man får kritikk for å diskriminere mot alle disse det var normalt å diskriminere mot før i tiden. Det er klart de er litt furten når modemet må restartes - de jobbet ikke i en fabrikk i 50 år for så å måtte lære seg nye teknologier og akseptere nye mennesker rett før de dør!

 

Hva med innvandrere som er født og oppvokst i et helt annet land med en helt annen kultur, og er blitt tvangsflyttet hit uten venner og familie av forskjellige grunner? Skal de få lov til å drite i folkeskikk fordi de ikke er vant til dagens Norge?

Lenke til kommentar

Folk over noen-og-sytti har lov til å være vrange. De vokste opp i et land uten homofile og mørke hvor middagen var klar da man kom hjem, barnet holdt kjeft og det sto i grunnloven at jøder ikke fikk bo her. (...)

Hva med innvandrere som er født og oppvokst i et helt annet land med en helt annen kultur, og er blitt tvangsflyttet hit uten venner og familie av forskjellige grunner? Skal de få lov til å drite i folkeskikk fordi de ikke er vant til dagens Norge?

Jeg mistenker at han var litt ironisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...