Alastor Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Offtopic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 18. juli 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Når kunde spør etter ny harddisk siden den gamle er gåen, og etter mye fram og tilbake, er det snakk om ny skjerm. 34 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Jobber i bank. Var ei som kom inn og spurte om hvor mye hun kunne ha på sparekontoen før hun måtte betale renter til banken 3 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Jobber i bank. Var ei som kom inn og spurte om hvor mye hun kunne ha på sparekontoen før hun måtte betale renter til banken Tja, nå har jo den danske nasjonalbanken negativ rente, så det er ikke helt far fetched. Finnes vel eksempler på negativ rente ut mot vanlige kunder også. 2 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 En kompis sin facebook-status: "Gjøvik-Porsgrunn(4 timer med bil). Min måte? 2 tog, 3 busser, taxi, 3 strekninger med t bane (9 timer). NSB..." Sikkert blid og fornøyd 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Punainen Skrevet 18. juli 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Jobber i en dagligvarebutikk som også har PiB. Letet opp en pakke for en stamkunde, når jeg kommer bort med pakken spør han hva jeg heter. Jeg sier navnet mitt og så sier han, out of nowhere: "Du er intelligent. Du skulle vært i steden for Jens Stoltenberg" Latterlig random, har aldri hatt noen lengre samtaler med den kunden heller. Endret 18. juli 2012 av Punainen 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 18. juli 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Kom innom en fyr her om dagen og ville låne noe. "Glasses, can I borrow some glasses, I come from [nabopuben]." Syntes det var en litt merkelig forespørsel, men som sjenkested har vi jo en del glass, så jeg tenkte hvorfor ikke, hvis naboen trenger å låne et drikkeredskap eller to skal ikke jeg være vanskelig. "What glasses do you need?" "Glasses, plus two glasses". "What's plus two glasses?" "Plus two glasses". Jeg kunne ikke for mitt bare jeg forstå hva han mente, helt til han sluttet å peke på glassene våre og rettet pekefingeren mot øynene sine. Åja, briller! Nei, ingen briller her. Det virket som han tok imot beskjeden med forbauselse. Hadde vi ingen utlånsbriller? Vi, som absolutt ikke har noen verdens forbindelse med optikerbransjen overhodet, burde vel være forberedt på at det skulle komme noen innom med hans spesifikke variant av synshemning? Skulle kanskje sagt at han kunne få seg et par ølbriller om han la inn noen kroner og litt innsats, men det slo meg ikke der og da. Han ble ikke sur, det skal han ha. Men han prøvde å låne brillene til en kunde, uten hell (feil styrke). Endret 18. juli 2012 av Isbilen 21 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Kan hende det var ølbillene han hadde på som va problemet? Kan være han hadde tatt to glass for mye.... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Mulig det, men jeg tror helst det var et eksemplar av sydeuropeisk gnitaturist, som hadde rotet vekk brillene sine og ikke ville bruke penger på nye før han kom hjem igjen. Han virket ikke beruset, bare litt skrullete. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 En kompis sin facebook-status: "Gjøvik-Porsgrunn(4 timer med bil). Min måte? 2 tog, 3 busser, taxi, 3 strekninger med t bane (9 timer). NSB..." Sikkert blid og fornøyd Det høres ut som om han har rotet. Han har i hvert fall ikke tatt korteste reisevei med NSB. En medkundeveileder fortalte en historie om noe som skjedde for et par måneder siden. Han jobbet på Ski og fikk beskjed om at en elg hadde forvillet seg inn i en tunnel på Oslo S. Så begynte en kunde å synge "Se, her kommer det en ku i tunnelen. Er den farlig eller ikke? ..." osv. En sang av Knudsen og Ludvigsen. 4 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Kjære dame på 20-30 år, som var her med unge og mann, jeg er her om du trenger meg! Gaad, de hellige bokstavene MILF kommer til hodet mitt. Endret 19. juli 2012 av Jakke 6 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) hvorfor tror folk at de kan pante vinflasker? Endret 19. juli 2012 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Man gjorde det før. På Vinmonopolet, riktignok. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Man kan pante visse vinflasker igjen nå, faktisk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Passe forvirrende. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Dritt at man ikke kan pante rusbrusflasker. For noen vet ikke det, og setter dem sammen med øla, så prøver de å pante dem, og det blir noen flasker når man har servering i bowlinghaller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Men om dere selger rusbrus der er dere vel pliktige å ta tilbake embalasjen? Flaskene altså. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Joda, men den går i søpla uansett. Men det vet ikke folk, og noen av de ansatte. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 En kompis sin facebook-status: "Gjøvik-Porsgrunn(4 timer med bil). Min måte? 2 tog, 3 busser, taxi, 3 strekninger med t bane (9 timer). NSB..." Sikkert blid og fornøyd Det høres ut som om han har rotet. Han har i hvert fall ikke tatt korteste reisevei med NSB. Jeg viderepostet i grunnen kun for å vente på at du skulle forsvare NSB 4 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Fikk melding sist onsdag om en MyPack som var ankommet på angitt hentested så jeg gikk for å hente den. Da jeg kommer opp dit, leter de etter pakken men klarer ikke finne den. Så jeg sier jeg kan komme tilbake dagen etter. Dagen etter (torsdagen) kommer jeg tilbake. Heller ikke nå klarer de å finne pakken, men nå noterer de ned kollinr og navnet mitt og mobilnr og sier de skal sjekke det opp og ringe meg på fredagen. Fredagen kommer og ingen telefon jeg fikk, så jeg tenkte at jeg fikk vente noen dager før jeg tok turen opp igjen. Så i dag, får jeg melding med påminnelse om pakken. Så jeg tenkte så bra, da kan jeg hente den etter jobb. Må bare hjemmom og skifte litt og sånt først. Så da jeg kommer hjem sjekker jeg mailen. Her ser jeg at jeg har fått mail at avsender har fått pakken i retur og lurer på om de skal sendes på nytt. Hærlig må jeg si. jeg får melding om at pakken er klar til henting samtidig så jeg får melding at samme pakker er sendt i retur uten jeg har fått sjans til å hente den. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå