Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Men og sexdukker..


Gjest frustrert..

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert..

Tok mannen min i å ha bestilt seg sexdukke. Vi skal være fra hverandre i en periode nå, og finne ut om forholdet vårt skal fortsette eller ikke. Men så går han altså og bestiller noe sånt?? Jeg synes det er fryktelig ekkelt å tenke på at han skal peise på en plastikkdukke. Er det noen menn der ute som kan fortelle om dette er normalt av mannfolk å holde på med??

TOk det opp med mannen, og han mener at det er MANGE som har en sånn. Men jeg klarer ikke tenne på han mer når jeg har sett for meg synet av han og en jævla dukke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Det er vel egentlig ikke noe man snakker om, så jeg vet faktisk ikke om jeg kjenner noen som har det. Jeg er enig med deg, da. Det virker litt snålt for min del. Jeg har alltid sett litt på dukker som en "uren" sexleke. En sjømannsbrud ville jeg ikke definert under samme kategori, da en dukke er mer en "personifisering" av sexleketøyet. Vanskelig å forklare hva jeg mener, men jeg støtter deg fullt ut i tolkningen din.

 

Regner med at det er åpenbart, men jeg er mann. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes vel ikke det er en normal manns ting å kjøpe seg dukker.

Personlig har jeg aldri sett hva det store er, men folk er jo forskjellig.

 

Det jeg stusser over er hvorfor du plages av dette når du sier dere skal gå fra hverandre.

Synes du det er bedre at han går ut å finner folk på byen han tar med seg hjem for å dempe behovet, eller er det bedre at han får det ut i en plastdukke?

Han virker jo som han har bestillt denne for å holde seg fra å gjøre ting med andre, som kanskje får konsekvenser han ikke vil.

Så på meg virker det mer som han kjøpte dukken for å holde seg "trofast" mot deg mens dere finner ut av fremtiden.

 

Og hvorfor er det greit at dere har plastikkpikker i nattbordskuffen, mens om en gutt kjøper leketøy til seg er det ekkelt?

Lenke til kommentar
Gjest frustrert..

Takk for svaret ditt. Han er jo dritforbanna nå fordi jeg fant det ut. Enda det var helt tilfeldig. Antagelig veldig flau. Men han skjønner ikke at jeg blir såra. Jeg burde vel være glad på en måte. At han velger dette fremfor en ekte dame. Men dog... Skjønner jo det er verre for dere gutter når det kommer til sexleketøy. Der er vi jenter litt heldigere.

Lenke til kommentar
Gjest frustrert...
Jeg synes vel ikke det er en normal manns ting å kjøpe seg dukker.

Personlig har jeg aldri sett hva det store er, men folk er jo forskjellig.

 

Det jeg stusser over er hvorfor du plages av dette når du sier dere skal gå fra hverandre.

Synes du det er bedre at han går ut å finner folk på byen han tar med seg hjem for å dempe behovet, eller er det bedre at han får det ut i en plastdukke?

Han virker jo som han har bestillt denne for å holde seg fra å gjøre ting med andre, som kanskje får konsekvenser han ikke vil.

Så på meg virker det mer som han kjøpte dukken for å holde seg "trofast" mot deg mens dere finner ut av fremtiden.

 

Og hvorfor er det greit at dere har plastikkpikker i nattbordskuffen, mens om en gutt kjøper leketøy til seg er det ekkelt?

 

Jeg synes ikke det er ekkelt at dere har sexleketøy. Men en hel dukke.. Det kunne ikke falle meg inn å ha sex med en dukke. Og vi har ikke bestemt helt at vi skal gå fra hverandre. Derfor plages jeg. Er jo derfor jeg lufter frustrasjonen min her. For å høre andre menns meninger. Så kanskje jeg kan se det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Gjest frustrert..
hadde du reagert like sterkt om han hadde kjøpt fleshlight isteden for dukke?

 

NEI!!! Det hadde jeg ikke reagert på engang. Jeg har da selv eid vibratorer og dildoer.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er ekkelt at dere har sexleketøy. Men en hel dukke.. Det kunne ikke falle meg inn å ha sex med en dukke. Og vi har ikke bestemt helt at vi skal gå fra hverandre. Derfor plages jeg. Er jo derfor jeg lufter frustrasjonen min her. For å høre andre menns meninger. Så kanskje jeg kan se det på en annen måte.

 

At det ikke kunne falle inn for deg vil jo ikke si det automatisk gjelder det samme for typen din åpenbart. Kanskje er dette en fantasi han har, men som han ikke hadde tenkt å dele med noen.

At du synes det er ekkelt er jo greit nok det, men ser virkelig ikke hva som gjør forskjell på litt plastikk eller mer plastikk å leke seg med.

Spør du meg er det like "ekkelt" begge deler, om man bare har vaginaen eller hele dukka.

 

Min mening er vel at om du skal ha leketøy så kan han ha det også.

Liker du det ikke kan du bare si at det er noe han får gjøre når han er alene, og ikke noe du vil ha med opp i senga.

Plastikk er uansett form bedre enn en tilfeldig full dame på byen med snusk i trusa for forholdet.

Lenke til kommentar

det som har blitt nevnt over er jeg med på :)

att han får luftet seg med noe som ikke bærer sykdommer som han kan få

på byen hvis han plutselig prøver seg på noen ute.

 

men jeg skjønner ikke hvorfor du reagere slikt :S

en fleshlight går greit?

men ikke en dukke?

du sier jo selv att du har att sex leker.

og dukka går jo under en sex leke.

 

så jeg synes du overreagere..

Lenke til kommentar

Vel, eg ser ikke helt problemet. Dere to skal være i fra hverandre i en periode(pause?) og en slik pause er jo en gylden mulighet for begge å teste ut ting de ellers ikke kan i et forhold. Og å "peise på en plastikkdukke" må eg jo virkelig si er en uskyldig måte å eksperimentere på.

 

Å ta en slik pause er uansett ikke bare noe dere bestemmer dere for for så å gå hver til sitt. Da vil man risikere at man føler seg sviktet, forbigått og att den andre går over grenser en ikke ønsker. Slike pauser gjør ting kun vanskeligere samtidig som det ofte fører til kroken på døren for forholdet.

 

Så det beste er å diskutere premissene for å ta en pause. Hvorfor gjør dere det, hva forventer dere å få ut av det og hvilke grenser skal dere sette opp for hva den andre kan gjøre? Skal dere i det hele tatt ha grenser? Slike ting må avgjøres.

Lenke til kommentar
Gjest frustrert..
Vel, eg ser ikke helt problemet. Dere to skal være i fra hverandre i en periode(pause?) og en slik pause er jo en gylden mulighet for begge å teste ut ting de ellers ikke kan i et forhold. Og å "peise på en plastikkdukke" må eg jo virkelig si er en uskyldig måte å eksperimentere på.

 

Å ta en slik pause er uansett ikke bare noe dere bestemmer dere for for så å gå hver til sitt. Da vil man risikere at man føler seg sviktet, forbigått og att den andre går over grenser en ikke ønsker. Slike pauser gjør ting kun vanskeligere samtidig som det ofte fører til kroken på døren for forholdet.

 

Så det beste er å diskutere premissene for å ta en pause. Hvorfor gjør dere det, hva forventer dere å få ut av det og hvilke grenser skal dere sette opp for hva den andre kan gjøre? Skal dere i det hele tatt ha grenser? Slike ting må avgjøres.

 

Jeg vil egentlig ikke ha dette pausetullet. Jeg mener det er å løpe fra problemene, og jeg vil heller løse de sammen med mannen min. Men han ønsker noen uker for seg sjøl, og da respekterer jeg det.

 

Ja, det er jo uskyldig å peise på en dukke. Jeg bare får så ekle tanker i hodet mitt. Kan ikke noe for det. En liten uskyldig dings er liksom ikke det samme for meg. Mulig jeg er rar, men sånn er det nå bare..

 

Beklager forresten skrivefeilen i emnefeltet.. Irriterer meg veldig, men får ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar

Interesse for sex med dukker regnes vel som en fetisj. Du har jo de som kjøper dukker til 50000+, kler på dem, tar de med i parken osv., lever med dem som om det skulle vært et parforhold - men dette er vel et stykke unna det å skjule noe oppblåsbart inne i et skap.

 

Det siste er nok vanligere enn mange tror, uten at jeg sitter på... førstehåndskunnskap. ;)

Lenke til kommentar

Jeg kunne for øvrig aldri kjøpt noe slikt, men så lenge han klarer å kaste, eller i hvertfall permanent pakke den vekk når dere flytter sammen igjen så burde det ikke bli et problem. Du reagerer sikkert på dette fordig det ikke er like vanlig som vibratorer og andre mer daglidagse sexleketøy,

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...