Gå til innhold

Dronning Sonja med hijab?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er som vanlig?

 

Hva faen er det som er "som vanlig". Ingenting man går med idag er i det hele tatt noe som kan minne om norskt, det er ikke engang samme "som vanlig" som man gikk med for ti år siden.

 

At damen tar på seg en hijab er en ikke-sak av dimensjoner. Det handler om friheten til å gjøre det man ønsker og for all del, utvise respekt for andres tradisjoner, særlig når man faktisk går inn i en moskè.

 

Ellers ser jeg ingen grunn til å fjerne høygaffelkommentaren. Det var ikke et personangrep per se, det var et angrep på den fantastiske svartmalingen og hatpropagandaen som serveres gjentatte ganger blant forumets rasister og xenofober.

Lenke til kommentar
Men bare kvinner må bruke dette plagget.

 

Er det sånn kleskodene er på restauranter?

 

Ja, det er det da. Den gangen det var populært med "slipstvang" var det da aldri noen utesteder der kvinner måtte ha slips (og jakke)? Nå er det vel mer vanlig at det heter "pent antrekk" og er opp til en skjønnsvurdering fra fyren i døra...

 

Edit: Satan så fort folk redigerer innleggene sine da...

 

Edit2: evt. får dem slettet...

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar
Underkastelse er stikkordet.

Så du mener dronning Sonja liksom ikke greier å ta vare på seg selv?

 

Hvis hun av en eller annen grunn overhodet ikke ville bære hijab, hadde hun enkelt bare takket nei til innbydelsen.

 

jeez, hva det lages av "islam" tråder for tiden.. :roll:

Lenke til kommentar
Det blir et slags offentlig godkjentstempel på dette forholdet i islam. Et kongelig segl.

Hun har vel ikke et så hysterisk forhold til dette som deg da vettu. :thumbup:

 

Men bortsett fra det, så handler det mest om takt & tone, ikke noe annet. Jeg har også sett bl.a. tidligere presidentfrue Laura Bush og f.henv. utenriksminister Condoliza Rice i kledd hijab, i moskeen.

 

jeeez (nr.2)

Lenke til kommentar
Ja, det tror jeg jammen. På besøk i moskeen og den nye utstillingen deres.

 

 

Skandale! Dette er uakseptabelt!

 

Noez, vår kjære kronprinsesse har blitt snikislamisert.

Jeg skal snike meg inn til din familie... Kle på alle av kvinnelig kjønn hijab og burka... Pass på, hvis du taler sannhet vil du kanskje våkne opp av at dine kjære løper rundt og forkynner allahs ord, eller kanskje de blir til stein? - I værste fall kanskje de bare blir triste og undertrykte.

Mest sannsynlig, hvis min intuisjon slår ut rett kommer ingenting til å skje.

Lenke til kommentar

Personlig provoserer dette meg forbi alle hauger, men jeg syns det er helt latterlig at folk skal grine på hva et menneske gjør med friheten sin. Representant eller ei, det kommer alltid til å være folk som er uenige med oppførselen til de av blått blod. En skandale er det nok ikke. Unødvendig? Absolutt!

Lenke til kommentar
Skremmende at vår egen dronning besøker moskëer og andre hus tilknyttet religionen Islam. Dette er vel grunn nok i seg selv til å styrte monarkiet. Disse skal jo være Norge sitt ansikt utad. Isteden annerkjenner de moskëen som vår nærmeste venn og godtar religionen Islam.

Ja, hva blir det neste vi må tåle her i Norge?

Ytringsfrihet?

Frie valg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...