Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er originalmaps fra det første spillet i serien, så for oss som spilte det for en god del år tilbake er det nok alle tre gledelige gjensyn!

 

Hadde vært tøft å få noen flere originalmaps, men spørs om det kommer med det første. Og iom. at dette skulle være et pacific-basert spill er vel sjansene for et gjensyn med Stalingrad eller El Alamein enda lengre frem i tid. Men vi får håpe!

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Dette er originalmaps fra det første spillet i serien, så for oss som spilte det for en god del år tilbake er det nok alle tre gledelige gjensyn!

 

Hadde vært tøft å få noen flere originalmaps, men spørs om det kommer med det første. Og iom. at dette skulle være et pacific-basert spill er vel sjansene for et gjensyn med Stalingrad eller El Alamein enda lengre frem i tid. Men vi får håpe!

 

Var hardcore 42 fan jeg også, så det var kjekt å få spille det igjen ja :) Selv om Wake jo var mulig å spille på Battlefield 2 også(Det var egentlig et av de aller beste mappene der også, så de var heldig med det mappet). De kunne gjerne fått til Battle of Midway og, så hadde alle stillehavsmappene vært med.

 

 

Det er et par irritasjonsmoment for min del. Det ene er hvor vanskelig det er å fly på noen map. Spesielt Guadalcanal, for det er jo AA-guns over hele mappet, slipper aldri unna. En annen ting er at Sniperen skader alt for lite imo.

Lenke til kommentar

Det hadde blitt alt for lett om sniperen drepte på et skudd. Headshots er altid kill, og ellers er det to skudd i kroppen.

 

Det som frustrerer meg mest er at man må lade om 5 kuler, når man kun ønsker å fylle på med 2 kuler på sniperrifla. Greit at man må bytte ut hele magasinet på maskingevær og rifle, men merkelig at man må putte på 5 nye kuler hver gang på sniperrifla. Eller er det noe jeg misser nå?

Lenke til kommentar

Joa men 99 spenn for litt ekstra morro på konsollen er jo latterlig billig :) Mens man venter på Bad Company 2 ! yey.

 

 

Ellers syntes jeg nok Wake Island er beste mappen, hadde mye team-morro i demoen men nå løper alle rundt om og det blir bare litt kjedelig, satser flyvning eller poeng rush istedet :)

Hadde det vært mer sånn D-day aktig med en strand med sånn 50 gamere og bare skyting så hadde jeg hatt en mer opplevelse av det en bare og gå rundt og ta en base her og en base der, kanskje være heldig og snuble over en naiv sniper og knife eller en dum tanks som fyrer av 5 granater på meg uten at jeg dauer før jeg legger alle dynamitt kubene mine på bilen hans og fyrer løs. Blir rett og slett fort lei når man er så få spillere.... Så blir jeg enda mer lei når jeg ender opp med og rushe som faen for og bli nr .1 på lista.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er folk forferdelig stille på 360-versjonen? Har spilt i noen timer og har ikke hørt en eneste stemme. Litt ødeleggende for samarbeidselementene at folk skal være så sjenert.

 

Likte veldig godt spillet mtp kontroller og gameplay, og har alt hatt noen episke situasjoner, men føler det ofte blir litt ufokusert og at alle spiller for seg selv og ikke for laget.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette i går og har hatt mye moro allerede. Spilte demoen på både 360 og PS3, valgte PS3-versjonen ettersom den ser ut til å flyte litt bedre og bildet er skarpere hos meg.

 

Tror faktisk at jeg nå liker serien bedre på konsoll enn PC. Merker at jeg klarer meg bedre i strid på konsoll enn på PC-titlene, kanskje oddsene blir litt jevnere når alle bruker joypad og samme hardware. :)

Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Selv syntes jeg at overgangen til konsoll var litt "kødden" i starten men etter mange antalls timer med skyting så syntes jeg det er best på konsoll en på PC. Er min erfaring hvertfall :)

 

Men over til en annen ting...det kommer ny map? :p

Coral sea til PS3 ser ut har blitt sluppet nå. Har ikke vært snakk om andre nye maps enda.

Lenke til kommentar
Enig med deg der, selv liker jeg og fly nesten best kanskje fordi alle går alene og NABBER og når man er sånn 12 på hvert lag fordelt på så store mapps så er det fly som gjelder men fyyy og booring coral sea er.... Ensforma liten map her we goo. Leda men blei så bored at jeg bare skrudde av hele ps3n i håp om at bf bc 2 skal komme... blæh

word, men for å være heeelt ærlig har jeg lyst på en fullblods remake av 1942, bare med en smule mindre nade spam.. ;p

 

hyggelig å snipe folk til h på gamle coral sea/skyte ned fly med bazooka/panzershreck.

det vil uten tvil komme mer dlc fra dice's side, men det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...