Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Phh hadde dere prøvd en sniper irl noen gang hadde dere skjønt problem stillinga mi. Kan love deg at du ikke hatt tålt et halvt skudd en gang, dette er så sterkt at det river kroppen i filler, men like vell så klarer man og gå videre uten og stoppe og puse en gang etter skudd rett i hjerte?.... javell...

 

sammenligne med virkligheten? hører du ikke har spillt mye bf før hvertfall, ingen av bf spillene har fokus på realisme what so ever... balanse og gameplay er de viktigste faktorene. Om du vil ha sniper rifler som river kroppen i filler så er vel Arma2 eller operation flashpoint heller noe for deg ? :)

 

Alle våpenene er urealistiske, instagib sniper hadde vært sinnsykt overpowered, spesiellt når spillet kommer til pc der aimen på folk blir mye bedre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er egentlig greit nok at man ikke får instant kill med sniperskudd på kroppen, men jeg synes det er to ting som ødelegger. For det første er reloadtiden veldig lang, så om du treffer noen i kroppen er han sannsynligvis skutt av noen andre eller gått i dekning i det du er klar til å skyte igjen. En annen ting er at skuddene har en ubestemmelig hastighet, så om du skyter på et target som beveger seg må du ta med en variabel som forandrer seg i forhold til avstand hver gang du skyter. Det gjør det veldig vanskelig å holde effektivt på som sniper.

Lenke til kommentar
Det er egentlig greit nok at man ikke får instant kill med sniperskudd på kroppen, men jeg synes det er to ting som ødelegger. For det første er reloadtiden veldig lang, så om du treffer noen i kroppen er han sannsynligvis skutt av noen andre eller gått i dekning i det du er klar til å skyte igjen. En annen ting er at skuddene har en ubestemmelig hastighet, så om du skyter på et target som beveger seg må du ta med en variabel som forandrer seg i forhold til avstand hver gang du skyter. Det gjør det veldig vanskelig å holde effektivt på som sniper.

 

Det er de tingene som gjør at du må ta deg god tid, og trening gjør mester. Hvordan tror du det hadde gått om det var null reloadtid og null bullettime? Sniper hadde vært så overlegenet at det ikke hadde vært vits å spille noe annet.

Lenke til kommentar
Blir bare irritert over alle disse fjottene som står oppe i åskammen for å få seg hele to kills på en runde. Burde vært en slags begrensning på hvor mange snipere det kunne være på hvert lag, så flere folk kunne vært ute i slagmarken og slåss som menn.

 

Samme her. Spiller sniper selv, men løper altid rundt på mappet. Finnes disse "sniperne" på motlaget så blir de blinkene mine helt til de skjønner at de må flytte på seg. Hele greia med å være sniper er at andre ikke vet hvor skuddet kommer ifra. Jeg bruker mange forskjellige taktikker for å få kills. c4 på en bil som kjøres inn i en base eller bort til en tanks er altid like artig. Ett skudd med sniper for så å gjøre seg ferdig med pistol fungerer bra på nært hold. Ellers liker jeg også å kjøre tanks selv. Det morsomste for meg er og blir allikevel å finne seg en base med 3-4 fiender i. pang-pang-pang-pang og ta basen :)

 

 

 

 

 

Men seriøst. De tardsene som står på åskammen hele runden hadde mest sannsynelig ikke gjort nytte for seg andre steder heller.

Lenke til kommentar
Blir bare irritert over alle disse fjottene som står oppe i åskammen for å få seg hele to kills på en runde. Burde vært en slags begrensning på hvor mange snipere det kunne være på hvert lag, så flere folk kunne vært ute i slagmarken og slåss som menn.

 

Det eneste jeg syntes er gøy omtrent på 1943 er fly og sniping, iwo jima er instant exit, guadalcanal er snipe ya face, wake island - favoritten <3 er fly banen min.

 

Og på en runde guadalcanal med KUN sniping kan jeg lett skrape sammen over 300 points og masse kills. Lett som bare det. Bare man har skillsa, ikke sånn som de fleste nubittsa som setter seg på de høyeste toppene og BEGYNNER og sikte. Der merker man forskjellen, for på den tiden han har trykt zoom, finni et target, begynt og sikte, så har jeg fått enda en headshot i samlinga :)

 

Lenge leve sniper classen, den mest underpowera classen med en pistol som er svakere en et vanngevær !

Endret av zibiri
Lenke til kommentar

Noe som gjør sniper enda bedre er når man har investert i fullhd projektor, største lærretet man kan finne og det feteste, heftigste boom boom pow anlegget til Bose ! Og seff en PS3 xD

 

Alt blir så mye større ! :)

Så når jeg kommer et annet sted og ender opp med en mygg av en liten (noen kaller det vanlig størrelse) bilderørs TV. OMG. OH MY GOOOD KRISTOFFER !

Endret av zibiri
Lenke til kommentar
Det eneste jeg syntes er gøy omtrent på 1943 er fly og sniping, iwo jima er instant exit, guadalcanal er snipe ya face, wake island - favoritten <3 er fly banen min.

 

Iwo Jima er glimrende for en assault som meg. Lite snikskytterjævler, men masse hardbarka krigsaction for skikkelig mannfolk og med mange ruter til de forskjellige flaggene. Guadacanal hatet jeg lenge, helt til jeg fikk skills nok til å lett manøvrere meg gjennom de trange passasjene og åpne slettene, og dermed snike meg opp til sniperne som står på åskammen og tror de er noe.

 

Wake er bare elsk.

Lenke til kommentar

Ivo Jima er suberbt for snipere. Bare å ta første fly inn til mt. surabachi og kapre basen. Hoppe i tanksen og knuse første ladning forvirrede fiender. Deretter tilbake til toppen og campe toppen. Hjemme seg i busken og blåse huet av folk, mens man har en god ladning tnt i veien der tanks må kjøre. Jeg har holdt den toppen ganske lenge helt alene fra tid til annen.

Lenke til kommentar

Det eneste bra med Iwo Jima omtrent etter min mening er hvis fienden har basen på toppen av fjellet og vi har basen nærmest, nede på stranda der. Og det er mange folk opp på fjellet så kan man være sniper og wallhacke opp veggen på siden der og knive alle sammen, ta over basen og snipe videre. Rask 1. plass på lista :)

 

Så der fikk dere min indigridient til raske poeng på Iwo Jima.

En ting for og åpne bra er og spamme så du rask spawner og kan ta et fly, så flyr du rett bort til basen på enden av øya, den med bombefly, fly og tanks. Så hopper du ut og lander på taket av basen for og få 30+ poeng, kanskje det kommer noen, de burde du lett klare og ta. Enda mer poeng, løp bort til artilleriet og kjør bombefly !

Da har som regel fienden skaffa seg en base hvor alle spawner på likt i og du er lett, langt over 100 poeng .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...