Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst til å game et par runder på PS3 ?

Legg meg til isåfall :) Skriv i venneforespørselen at du fant meg her !

Sees In-Game!

 

Forresten syns jeg spillet er ufattelig bra til å koste 100 spenn. Har brukt nesten all tida mi i flyene og det er sinnsykt gøy! (Selvom jeg ikke har de største skillsa med fly enda, kommer nok ;))

 

Hallis_nor

Endret av Hallis-
Lenke til kommentar

Seriøst genialt spill. Min taktikk var å løpe rundt som rifleman og prøve å skaffe seg mest mulig flagg poeng. Dette gikk bra, i et spill på tre timer var jeg på førsteplass tre ganger.

Alle som tviler, dette er suverent! Hatet Bad Company, men dette var veldig gøy. Alle kan finne sin egen nisje, enten det er tanks eller fly. Anbefales!

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Battlefield: lite edition.

 

battlefield opplevelsen bare med mindre baner, våpen, kjøretøy, soldatklasser osv. om du liker 1943 er det ganske sannsynlig at du vil like de tidligere battlefield spillene. men av de tidligere er det kun bad company som har samme destruksjon :)

Lenke til kommentar
Sliter med at spillet fryser seg ofte på Xbox360. Det er kun Battlefield 1943 som gjør dette. Har det komme ut noen forklaring på hvorfor dette skjer? Er jo umulig og spille det om det hele tiden skal klikke....

 

Sliter med samme selv jeg, men etter alle problemene det var i starten har jeg godtatt det som noe som kanskje blir ordnet.

Man får i det minste spilt litt nå som er stor forbedring, men spillet har lang vei å gå før det er hva man kan forvente.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...