Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 Har alltid vært sånn i Battlefield. Og det hadde vært rimelig kjipt om man måtte gå utav kjøretøyet for å ta over flagg, tanks er veldig lette å drepe i 1943 uansett.

Jeg har aldri spilt BF før, så det er muligens derfor, men det er sinnsykt irriterende når jeg er alene og tar over et flag, og plutselig opplever at det kommer en fiendtlig tanks som stopper på flagget slik at jeg ikke får tatt det over, før han spammer kuler i min retning. Dessutten krever det alltid 3+ riflegranater for å sprenge en tanks, noe som er vanskelig å få til før hele coveret mitt er sprengt bort, og jeg er blitt drept.

 

2 I de fleste tilfeller er det kjappere å bruke rifla uansett. Jeg reagerte også på hvor for anti-tank osv. recharga, men synes det fungerer egentlig.

Ja, jeg bruker aldri riflegranatene med mindre jeg lader våpenet og det kommer førti karer, men utrolig mange ganger så har jeg nettopp kommet meg vekk fra fiendens skudd, bare for å få fem eksplosiver inn i huset jeg sitter i.

 

3 Det er jo noe av det råeste med hele spillet. Ser ikke hvordan det har negativ virkning på gameplay egentlig.

Ja, det er kult at man kan ødelegge ting, men bygninger tåler for lite, og jeg har allerede opplevd at i enkelte rom, så går folk aktivt inn for å ødelegge alle ødeleggbare bygninger, så man bare sitter igjen med litt grunnmur og noen flaggstenger.

 

 

Alt i alt: Spillet er bra, og jeg tror disse momentene kun er irriterende for meg ettersom jeg sjelden får hjelp fra laget mitt, og i 90% av rommene ender opp på topp, som eneste på laget mitt som faktisk tør å løpe inn for å cappe, da ofte alene. Jeg har aldri spilt BF før (mer enn et par timer), så jeg vet lite om "spillsjelen", men jeg tror at spillet hadde vært bedre for meg, dersom de hadde endret på de tingene.

Lenke til kommentar

Jeg haddet det sinnsykt artig i går kveld. Spiller som scout og det er ikke noe som er morsommere enn å hjemme seg i en busk og snipe folk, legge feller for tanks of andre kjøretøy eller generellt bare herje rundt.

 

Bare synd at det er så mange tards som konstant står å krangler om fly fordi de ikke gidder å kjøre båt inn til øya.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Fy fader så mye gøy man kan ha i dette spillet.

I går satt jeg og spilte til 7 på morgenen med en kamerat over live.

Vi satt og snakket og kødda hele tiden og gjorde det vi kaller for "missions" sammen.

 

"Missions" er bare en gjeng dumme/gøye aktiviteter vi bestemmer oss for å prøve å gjøre, og deretter gjør.

 

Eksempel:

- Kjøre rundt i båten hele runda og skyte ned fly og folk som løper på land på Iwo Jima.

- Kjøre fly til fiendens aircarrier og lande på toppen av tårnet dems og skyte flyene med bazoka når de tar av.

- Gjemme oss i en fiendlig base uten å ta over den, skyte alle som spawner

- Fly over fiendens carrier med en fiendlig person i anti-airen, for så å hoppe ut av flyet, skyte han med bazoka mens man henger i fallskjerm og stjele flyet dems.

 

Dette er jo bare noen av de tingene vi gjør og klarer.

Det er så latterlig mange gøye ting som skjer, jeg elsker spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Må jeg ha Xbox Live for å få trial? Gikk inn på xbox live sine sider på internett, der det gikk ann å laste det ned derfra, og få det på Xbox-en. Må jeg ha Xbox Live for det? Har ingen internett tilgang til Xbox-en.

 

du tuller nå ikke sant?

Lenke til kommentar
Må jeg ha Xbox Live for å få trial? Gikk inn på xbox live sine sider på internett, der det gikk ann å laste det ned derfra, og få det på Xbox-en. Må jeg ha Xbox Live for det? Har ingen internett tilgang til Xbox-en.

 

Bare vent noen timer så kommer det en MS representant med en CD på døra di og installerer det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Må jeg ha Xbox Live for å få trial? Gikk inn på xbox live sine sider på internett, der det gikk ann å laste det ned derfra, og få det på Xbox-en. Må jeg ha Xbox Live for det? Har ingen internett tilgang til Xbox-en.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...