Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*etter vellykket date*

 

M: Vel.. snakkes vi snart da, eller?

K: Vi får seee, fnis.

 

* 2 dager går*

 

K: HVORFOR RINGTE DU ALDRI?

 

Er jeg den eneste som da tenker at det er hun som burde ha ringt?

 

Du skulle ha ringt. Hun sier jo bare "vi får se" for å leke -litt- hard to get, selv om hun ikke mener det.

Lenke til kommentar
Nettopp, all logikk tilsier at det er hun som skal ringe, men derimot kvinnfolklogikksen sier at det er han som skal ringe.

Egentlig ikke. Det var du som spurte om dere sees snart, ikke henne. Hun lekte hard to get, og da er det du som må ta initativet. Om hun hadde ringt, hadde hun jo failet hard to get.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye med forhold å gjøre, men denne tråden er jo faktisk om kvinnfolklogikk....

 

KABELEN mellom tv-tuneren og tv'en er ødelagt og det kommer ingen tv-signaler. Jeg viser den ødelagte kabelen til min mor.

 

K: Dette er bare den der playstationen sin skyld!! *dra ut alle ledninger til ps3'en*

M: Herregud, ps3'en står jo bare der! Jeg har jo vist deg at ledningen er ødelagt!

K: Vær stille med deg! Det var JEG som betalte den playstationen, så jeg bestemmer her.

 

wtf...

Lenke til kommentar
Jobbet i dag, og hørte to av jentene ha følgende samtale:

 

K1: Vet du hvor du skal gå neste år da?

K2: Nei, er fryktelig vanskelig.. Har stresset med dette dritlenge.

K1: Ja, guttene slipper jo det problemet. De har jo et år i militæret før de må bestemme seg!

Haha, oh the horror!

Lenke til kommentar

Sur jente: Stikker ut jeg!

Gutt: Skal jeg bli med deg?

SJ: Samma det, bryr meg ikke.

G: Skal jeg bli med ut eller ikke?

SJ: Samma faen sier jeg.

G: Kan jeg få et ja eller nei?

SJ: KAN DU FAEN MEG IKKE BESTEMME NOE SELV, JEG ER DRITTLEI AV Å BESTEMME ALT FOR DEG!

G: :ermm:

G: Jeg bad jo bare om et ja eller nei...

 

-----------------

 

Gutt har stått opp på feil bein en dag og er litt "sur":

 

J: Heeeei! :D

G: Hallo

J: BLABLABLABLABLA.............

G: Jaokei *fake smil*

J: Hva er det med deg i dag?

G: Er bare i dårlig humør.

J: Okei, hadet, vil ikke snakke med deg når du så sur.

G: :ermm:

 

Noe dager senere, denne gangen er det jenta som er litt nedfor:

 

G: Hei du! :)

J: Hei...

*en liten samtale mellom J og G som blir til en liten krangel osv på grunn av sur J*

G: Ja, men om du skal være så sur så stikker jeg, hadet!

J: Faen heller, du vil bare prate med meg når jeg er blid og du hater meg når jeg sur og jeg vil ha en gutt som godtar meg sammen hvilket humør jeg er i. Pluss enda litt mer whining....

Lenke til kommentar

Hun (gira): Det er 70% rabatt nede på [sjappe]. Nå bør vi passe på.

 

Han (gjesp): 70% på hva da...?

 

Hun: Nei, vi får la det 'værra' da, siden du er så negativ...!!!

 

 

 

A) 70% rabatt er det sjelden på mer enn noen usle få ting, som oftest noe man aldri trenger.

B) Rabatten gjelder skyhøy pris som de har juksa til for anledningen.

C) Hun: 70% på en hundrelapp.....hvor mye er det tro? 50 kroner? 60?

D) De resterende varene er det kanskje 30% på og med den kunstige prisen er det fortsatt mer enn normalpris i en annen butikk.

 

osv.

Lenke til kommentar

På kafe der man skal ha seg noe å spise:

 

Jeg: hva vil du da ha?

hun: kyllingsalat...

Jeg: hmm ekke så keen på salat, lurer på om de har en sandwitch eller noe.....noe de ikke har. de har forøvrig ingenting annet.."tror jeg tar en latte eller noe sånn jeg, går det bra?

hun: Greit da driter vi i å spise

Jeg: hvorfor det?

Hun: gidder ikke spise alene

Jeg: ok da, jeg kan godt ta en salat

hun: Nei den vil du jo ikke ha, bare drit i det. får gå sulten og lage meg mat når jeg kommer hjem

Jeg: sigh....

Lenke til kommentar

Artig å se at mat og spise/ikke spise er en gjenganger her. Et scenario fra mitt eget forhold kommer her (dette gjentar seg om ikke ofte så ihvertfall 1-2 ganger i måneden).

 

Ute og går i sentrum, handler/slapper av o.l.

 

Jeg: Er sulten jeg, skal vi ta noe mat et sted?

Hun: Nei, er ikke sulten nå.

Jeg (klok av skade): Er du helt sikker på at du ikke er sulten.

Hun: Neeeei, jeg er ikke sulten sier jeg jo!

Jeg: Ok, jeg bare tar en pølse eller noe.

 

Jeg kjøper pølse og cola eller noe annet usunt for å stille sulten i et par timer fremover - søppelmat jeg normalt ikke ville ha spist hvis vi skulle spist noe sammen på et litt mer ordentlig sted, men er man sulten så er man sulten.

 

5 minutter senere:

 

Hun: Sulten jeg, vi må ha noe mat snart altså!

Jeg: WTF jeg spurte jo for 5 min. siden og da ville du ikke ha.

Hun: Ja, men jeg var jo ikke sulten da...

 

Aaargh! Selvfølgelig vil jo ikke hun ha noe quick-n-dirty mat, så da må man finne et 'ordentlig' spisested og sette seg ned og greier. Akkurat det jeg foreslo 5 minutter tidligere. Da jeg var sulten. Noe jeg ikke er nå.

 

Og som alle menn/gutter vet så er jo helvete løs hvis man som reaksjon på dette trekker pusten litt dypt og kanskje i tillegg mumler 'herregud, er det mulig' ;)

Endret av TubXtra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...