Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Jeg: Finne på noe etterpå?

Hun: Kan ikke, har en avtale.

Jeg: Ja ok

Jeg: *finner på noe med en annen istedet*

Hun: Du, det ble ikke noe av alikevel, finne på noe?

Jeg: Sorry, har en avtale.

Hun: Herregud, du spurte meg først, og nå bare ditcher du meg? Du nedprioriterer å være med meg hele tiden!

Jeg: :ermm:

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter som har så sinnsykt fin kropp og når de endelig skal ut på stranda så bader de i short og en stor tskjorte, hva faen? Kan ikke bare fine jenter skjønne at de er fine? og ikke skjule den forbanna kroppen sin som de har trent for i hele vinter.

 

Dette skjedde for lenge sia, men vedder 100kr på at det skjer igjen. Jeg inviterte ei jente til film hos meg, eller lettere sagt. Hu inviterte seg selv til meg. Jeg satt inne hele fredagskvelden å venta på hu, så får jeg meldig i halv 11 tia at hu ikke kan.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Ved middagsbordet: "Eg hater den sladrekjerringa på jobben! Og i dag kom ho andre og ho er så dum og bla, bla, BLA!!"

 

"Nei, eg liker ikkje blomster, ikkje kjøp nokre til meg."

 

"Få rævva di inn på kjøkkenet og hjelp meg med oppvasken. Nei, eg vil ikkje at du skal hjelpe meg, eg vil at du skal ynskje å hjelpe meg."

 

"ALLE JENTER LIKER BLOMSTER, FØRR HÆLVETE!!!"

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har noen jeg kommer på i farten:

 

Spiller CS med lillebroren min når kjæresten kommer på besøk og jeg overtaler henne til å spille mot lillebroren min før jeg stikker inn for å spille for han. Innen jeg kommer inn og får satt meg på stolen hans for å spille har jeg dødd to ganger og jeg dør igjen før jeg kommer i gang:

 

J: Haha! Jeg er så utrolig mye bedre enn deg.

G: Hva?! Jeg har jo enda ikke spilt en gang.

J: Kom med den. Jeg er så utrolig mye bedre enn deg! *le høyt*

G: *spille videre og knive henne hele tiden*

J: Dette teller ikke! *småfurte*

 

--------------

 

En annen gang spiller vi Burnout 3: Takedown (genialt spill btw) og hun vinner over meg i Road Rage (krasje ut biler) fordi jeg bare prøve å krasje i henne.

 

J: Haha, jeg er så utrolig mye bedre enn deg!

G: Høh? Jeg prøver jo bare å krasje i deg og ikke noen andre jo...

J: Se på hvem som vinner *smile sleskt*

G: Greit, følg med nå *vinne utrolig mange ganger*

J: Bare flaks *masse unnskyldninger*

 

--------------

 

Ikke så fæle eksempler, kjæresten min gjør ikke så himla mye tåpelig egentlig. Heldigvis, men det er en del småting som er litt småmorsomme, dog kommer jeg ikke på dem i farten :p

Lenke til kommentar
Har noen jeg kommer på i farten:

 

Spiller CS med lillebroren min når kjæresten kommer på besøk og jeg overtaler henne til å spille mot lillebroren min før jeg stikker inn for å spille for han. Innen jeg kommer inn og får satt meg på stolen hans for å spille har jeg dødd to ganger og jeg dør igjen før jeg kommer i gang:

 

J: Haha! Jeg er så utrolig mye bedre enn deg.

G: Hva?! Jeg har jo enda ikke spilt en gang.

J: Kom med den. Jeg er så utrolig mye bedre enn deg! *le høyt*

G: *spille videre og knive henne hele tiden*

J: Dette teller ikke! *småfurte*

 

--------------

 

En annen gang spiller vi Burnout 3: Takedown (genialt spill btw) og hun vinner over meg i Road Rage (krasje ut biler) fordi jeg bare prøve å krasje i henne.

 

J: Haha, jeg er så utrolig mye bedre enn deg!

G: Høh? Jeg prøver jo bare å krasje i deg og ikke noen andre jo...

J: Se på hvem som vinner *smile sleskt*

G: Greit, følg med nå *vinne utrolig mange ganger*

J: Bare flaks *masse unnskyldninger*

 

--------------

 

Ikke så fæle eksempler, kjæresten min gjør ikke så himla mye tåpelig egentlig. Heldigvis, men det er en del småting som er litt småmorsomme, dog kommer jeg ikke på dem i farten :p

Syns du faktisk burde latt henne få gleden av å tro hun er flink...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er jo sykt kjipt å gjøre det sykt bra, så kommer plutselig kjæresten og forklarer: "Å nei, jeg lot deg vinne... Om jeg gjør mitt beste merker du at du suger ;)" Så blir du plutselig eid til tusen...

Nå skal det sies at hun slår meg tidvis ganske så kraftig i enkelte moduser i disse spillene selv om jeg prøver hardt, hun er bare dårlig vinner og like dårlig taper :p

Lenke til kommentar

Jeg og ei venninde var på et utested en kveld - hun hadde drukket, jeg var edru og skulle bare være der en liten stund.

 

Jeg sier jeg vil hjem da jeg sliter med skikkelig pollen allergi (kløende, rennende øyne og nese).

 

Hun ser seg rundt og sier: Er jo ikke pollen her...

 

Hun ble forsåvidt også dritsur for jeg tilslutt bare gikk. Jeg hadde sagt gang på gang i over en time at jeg går hjem men hun kom såklart på en eller annen teit grunn for at jeg skulle være der lengre.

Hun sa også at "du må jo si nei når du ikke vil" og da kjente jeg at det holdt på koke over.

Jeg er kanskje litt "Yes Man" men at jeg sa nei og dro min vei var tydeligvis ikke akseptabelt :!:

 

Makan til kjærring

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Jeg og ei Blond venninde var på et utested en kveld - hun hadde drukket, jeg var edru og skulle bare være der en liten stund.

 

Jeg sier jeg vil hjem da jeg sliter med skikkelig pollen allergi (kløende, rennende øyne og nese).

 

Hun ser seg rundt og sier: Er jo ikke pollen her...

 

Hun ble forsåvidt også dritsur for jeg tilslutt bare gikk. Jeg hadde sagt gang på gang i over en time at jeg går hjem men hun kom såklart på en eller annen teit grunn for at jeg skulle være der lengre.

Hun sa også at "du må jo si nei når du ikke vil" og da kjente jeg at det holdt på koke over.

Jeg er kanskje litt "Yes Man" men at jeg sa nei og dro min vei var tydeligvis ikke akseptabelt :!:

 

Makan til kjærring

Du glemte blond :p

Lenke til kommentar
"SALG!!!!! MYE PENG Å SPARE HER GITT!!1"

 

Nei, menn sparer ved å handle på salg, mens kvinner tjener ved å handle på salg.

 

 

Tjene penger på å kjøpe ting de egentlig ikke trenger mener du? :p

 

Nei, som han under deg sier, de sier gjerne de "har tjent" penger når de mener har spart.

 

Eksempel:

 

En jente kjøper 3 bukser til prisen av 2. Buksene koster i snitt 1k, og jenta "sparer" 1k. Egentlig trengte hun maks en bukse, men hun er selv overbevist om at hun har "tjent" 1k hun kan bruke på helt andre ting med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...