Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er klar over at jenter sier sånne dumme ting fordi dere liker det, ikke sant?

 

Jeg liker det ikke. Kan ikke forstå at gutter liker at jenter leker dumme. I beste fall har jeg noe å le av, i værste fall blir jeg irritert.

 

Er vell ingen som liker at jenter leker dumme? Eller bare dumme jenter, som ikke leker - for den saks skyld ;)

Smarte kvinnfolk har faktisk det vanskeligere i å holde på et forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Joa sant nokk, men når man blir mer eller mindre ignorert så blir det litt annerledes...

(når man faktisk prøver å oppnå kontakt, men det viker som hu ikke vi ha noe med deg å gjøre)

Men så ta det opp med henne da mann! Problemet forsvinner ikke ved at du ignorerer det?

Bare si at du syns det er lenge siden dere har snakka sammen og at du har lyst til å snakke med henne, verre er det ikke. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da blir det jo mer poeng i å klandre henne for det, selv om hun skylder på han for at de ikke har snakket sammen. Det er jo gjerne ikke alltid en situasjon virker lik fra begge sider, og om det i tilfelle er en misforståelse ute og går er det vel på sin plass å få rettet opp i den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...