Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Jeg har en hendelse fra nyttårsaften noen år tilbake, alt foregikk over sms:

 

Jente: hva skal du ha på deg?

Gutt (meg): vet ikke, jeans og dressjakke eller noe sånt. du?

J: Har funnet en kjole jeg synes er kjempefin! :D

G: så flott!

J: *sender mms med bilde av seg selv i kjolen* Hva syns du?

G: Var flott den, men ikke som jeg forestilte meg.

J: Du synes den er stygg du

G: Nei, den er kjempefin! Er som å forestille seg en fet bil, og i dine tanker er den for eks rød. Men så ser du et bilde av en annen like fet BLÅ bil. Begge er fete, men på slightly forskjellige måter. Forstår du?

J: Du hater kjolen min du.

G: Nei, jeg gjør ikke det. Ha det gøy på festen :)

 

Tidenes facepalm fra min side

Må lære deg at når en jente spør deg om din mening om noe, skal du aldri bruke ordet "men" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, ett problem som har oppstätt ganske ofte:

 

G og J ligger i sengen klar til ä sove: G pröver seg pä en "invasjon", starter med litt skyssing og flytter händen nedover der den burde vaere. J stopper det hele og blir litt irritert over at G alltid skal pröve seg.

 

Det samme gjentar seg en 3-4 netter pä rad, og G blir alltid avslätt. Hver gang blir J sur og irritert.

 

Til slutt blir han lei og konfronterer J

G: hvorfor gär du aldri inn for ä ha sex?"

J: Jeg liker när det er gutten som tar initiativ.

 

:(

Lenke til kommentar
Okei, ett problem som har oppstätt ganske ofte:

 

G og J ligger i sengen klar til ä sove: G pröver seg pä en "invasjon", starter med litt skyssing og flytter händen nedover der den burde vaere. J stopper det hele og blir litt irritert over at G alltid skal pröve seg.

 

Det samme gjentar seg en 3-4 netter pä rad, og G blir alltid avslätt. Hver gang blir J sur og irritert.

 

Til slutt blir han lei og konfronterer J

G: hvorfor gär du aldri inn for ä ha sex?"

J: Jeg liker när det er gutten som tar initiativ.

 

:(

 

Signed! Om ikke på akkurat samme måte, så tror jeg dette er noe mange kjenner seg igjen i. (3-4 netter på rad er break-up reason.. :p)

 

J: Kunne du tenke deg å ha sex med henne (en hvilken som helst fin dame)?

G: Ikke når jeg er sammen med deg.

J: Om du ikke var sammen med meg da?

G: Tja, skal ikke se bort i fra det.

J: :mad:

G: :(

Lenke til kommentar
J: Kunne du tenke deg å ha sex med henne (en hvilken som helst fin dame)?

G: Ikke når jeg er sammen med deg.

J: Om du ikke var sammen med meg da?

G: Tja, skal ikke se bort i fra det.

J: :mad:

G: :(

 

...Ha ha!

Som om mannen hadde blitt lone rider for alltid om de aldri hadde vært sammen.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Har fått lest igjennom alt nå, og i begynnelsen syntes jeg at det var ganske morsomt og jeg flirte en god del. Etter hvert ble jeg bare oppgitt og trist over holdningene til noen av oss "gutta". Vil på det sterkeste anbefale noen av dere å skrive ut denne tråden, og se tilbake på den om et par år når dere har fått litt mer innsikt i verden og litt mer erfaring med det motsatte kjønn :)

Lenke til kommentar
Har fått lest igjennom alt nå, og i begynnelsen syntes jeg at det var ganske morsomt og jeg flirte en god del. Etter hvert ble jeg bare oppgitt og trist over holdningene til noen av oss "gutta". Vil på det sterkeste anbefale noen av dere å skrive ut denne tråden, og se tilbake på den om et par år når dere har fått litt mer innsikt i verden og litt mer erfaring med det motsatte kjønn :)

Jeg tror nok det meste her er satt litt på spissen for å få oss gutta til å føle oss litt bedre. Tror nok ikke alle her inne mener det de sier helt 100 %. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Okei, ett problem som har oppstätt ganske ofte:

 

G og J ligger i sengen klar til ä sove: G pröver seg pä en "invasjon", starter med litt skyssing og flytter händen nedover der den burde vaere. J stopper det hele og blir litt irritert over at G alltid skal pröve seg.

 

Det samme gjentar seg en 3-4 netter pä rad, og G blir alltid avslätt. Hver gang blir J sur og irritert.

 

Til slutt blir han lei og konfronterer J

G: hvorfor gär du aldri inn for ä ha sex?"

J: Jeg liker när det er gutten som tar initiativ.

 

Minner ganske mye om lignende/selverfart scenario:

 

Han går bort til sofaen hvor dama ligger og leser bok og tar initativ og kysser og sånt.

Hu avviser.

Han tar tak i henne på et sensuelt vis og kysser når hu f.eks kommer fra butikken.

Hu avviser.

Han legger seg på sofaen når hu sitter med pcn eller ser et vanlig program på tvn, ikke av den typen hun følger med på, gjenntar så klart sine kåte tendense.

Hu avviser.

Han spør hvorfor hu så skjeldent vil ha sex.

Hu svarer at hu ønsker seg mer spontanitet av typen når hu f.eks kommer hjem eller ligger på sofaen og ikke gjør noe spesielt uansett.

Lenke til kommentar
Har fått lest igjennom alt nå, og i begynnelsen syntes jeg at det var ganske morsomt og jeg flirte en god del. Etter hvert ble jeg bare oppgitt og trist over holdningene til noen av oss "gutta". Vil på det sterkeste anbefale noen av dere å skrive ut denne tråden, og se tilbake på den om et par år når dere har fått litt mer innsikt i verden og litt mer erfaring med det motsatte kjønn :)

 

Ottar-dame! :p

 

Har ledd av mye i tråden. Det er vel kommentert at denne "logikken" er det vi enkelte ganger finner sjarmerende. Samtidig er det enkelte erfaringer som sannsynligvis er kommet fra lukket avdeling...

Lenke til kommentar
Har fått lest igjennom alt nå, og i begynnelsen syntes jeg at det var ganske morsomt og jeg flirte en god del. Etter hvert ble jeg bare oppgitt og trist over holdningene til noen av oss "gutta". Vil på det sterkeste anbefale noen av dere å skrive ut denne tråden, og se tilbake på den om et par år når dere har fått litt mer innsikt i verden og litt mer erfaring med det motsatte kjønn :)

 

Totalt misslykket forsøk på å være voksen...

 

Kvinnfolk tenker ikke 100% logisk, dette er jo bevist gang på gang, ta tråden som det den er; humor!

Lenke til kommentar
Ottar-dame! :p

 

Har ledd av mye i tråden. Det er vel kommentert at denne "logikken" er det vi enkelte ganger finner sjarmerende. Samtidig er det enkelte erfaringer som sannsynligvis er kommet fra lukket avdeling...

Eller gutt :wee:

Må si at jeg kjenner igjen noen av de mer snille og uskyldige eksemplene som har blitt nevnt i min egen kjæreste og ja, jeg finner det litt sjarmerende i blandt :love:

 

Totalt misslykket forsøk på å være voksen...

 

Kvinnfolk tenker ikke 100% logisk, dette er jo bevist gang på gang, ta tråden som det den er; humor!

Altså, for all del jeg lo (til de grader ^^) av de historiene og eksemplene som har blitt nevnt. Er bare holdningene til enkelte jeg blir oppgitt over. Endret av Zappza
Lenke til kommentar

I helga var systera mi på besøk og i går sendte ho ei sint melding fordi ho hadde bestemt seg for å vere sur for noko mora mi sa.

 

I dag var det ei jente på msn som sa "hei, lenge siden vi har snakket", men ho var opptatt og hadde ikkje tid til å snakke då, nei. Kva er det ho vil?

Lenke til kommentar
I helga var systera mi på besøk og i går sendte ho ei sint melding fordi ho hadde bestemt seg for å vere sur for noko mora mi sa.

 

I dag var det ei jente på msn som sa "hei, lenge siden vi har snakket", men ho var opptatt og hadde ikkje tid til å snakke då, nei. Kva er det ho vil?

Var det noe som helst kinvvfolk-logikk i det inlegget der?

Lenke til kommentar
Okei, ett problem som har oppstätt ganske ofte:

 

G og J ligger i sengen klar til ä sove: G pröver seg pä en "invasjon", starter med litt skyssing og flytter händen nedover der den burde vaere. J stopper det hele og blir litt irritert over at G alltid skal pröve seg.

 

Det samme gjentar seg en 3-4 netter pä rad, og G blir alltid avslätt. Hver gang blir J sur og irritert.

 

Til slutt blir han lei og konfronterer J

G: hvorfor gär du aldri inn for ä ha sex?"

J: Jeg liker när det er gutten som tar initiativ.

 

:(

 

 

... haha. Huff - Det var jo bare idiotisk.

Lurer på hvordan jenta ville reagert om hun havna i samme situasjon.

 

 

Hun: Hvorfor gikk du ut av 123-spillet mitt når jeg sa du ikke skulle gjøre det?

Han: Det var irriterende musikk i bakgrunnen som ikke kunne skrus av.

Hun: Du er så egoistisk!

Han: Det var et 123-spill.

Hun: Men hva om det var noe viktig for meg?

Han: Det var et 123-spill.

Hun: Men hva om det var noe viktig?

Han: Da hadde jeg ikke gått ut av det.

Hun: Det er så typisk deg å gå ut av noe som er viktig for meg.

Han: Det var et 123-spill?

Hun: Men tenk om det var noe viktig?

 

...

 

Ja, "tenk om" ... Tenkte situasjoner er noe av det skumleste. Plutselig har du gjort det verst tenkelige uten at tanken engang har streifa deg.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
kvinnfolklogikken ligger vel i at hun innleder en samtale hun ikke har tid til ä fortsette.

 

Korrekt.

 

Angående systera mi, synast eg det er rart at ho vel å bli sur for eit utsagn to dagar etterpå. Eg veit ikkje med andre menn, men eg kan ikkje velje å bli sint for noko. Eg kan vere sint, men då er det ikkje noko eg vel eller vel bort, eg berre blir sint og det tar ikkje to dagar før det går opp for meg.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som opplever "jenterkvelder" som en kvinnfolkogikk-boost? Prøvd å ringe jenta mi i hele kveld, men det virker som om en jentekveld ikke bare dobbler mengden kvinnfolklogikk som finnes i en jentehjerne, den tidobler den, og det pr. jente som er innvolvert i kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...