Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til en en god app for å restarte en pc som allerede er på?

 

Her funker nok Mobile PC Monitor best, har det selv og det er helt knall! Restart ved et et enkelt klikk, du kan bla. se temperaturer, få varsler når pc slås av/på/restartes osv.

 

EDIT: Kan vel skrive litt mer om Mobile PC Monitor siden dette er en tråd om android-apps :)

 

App: Mobile PC Monitor

Download: http://mobilepcmonitor.com

Pris: Gratis

 

- Slå av og på PC, samt sett i hvilemodus og restart.

- WOL (Wake on LAN)

- Se status og "uptime" på alle dine PCer.

- Se nåværende CPU-bruk.

- Se kjørende prosesser

- Se hardware-info slikt som temperaturer på systemet, HDD, CPU, GPU osv.

- Få varsler på mobilen når PC; slås av eller på, når en prosess lukkes, startes eller "svarer ikke", når en temperatur har steget over en angitt grense, når et program blir installert/avinstallert, når CPU-bruk er høyere en angitt grense, når din offentlige IP har blitt endret, når batteriet er lavt, når en flyttbar disk har blitt koblet til/fra, når en bruker logger inn/ut, når fan-speeden er under/over en angitt grense, osv.....

 

Og mye mer! Anbefales sterkt om du vil ha kontroll på dine PCer når du er ute av huset :)

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det verd å kjøpe Wiki Encyclopedia Pro fremfor å bruke den gratis offisielle Wikipedia Appen?

 

Ser at Wiki Encyclopedia Pro har muligheten til å lagre artikler på enheten. Kan den offisielle appen også dette? Kunne vært kjekt at den cache/lagrer alt man har søkt opp på dersom kan trenger det senere. Går jo da mye fortere å hente opp tidligere søk og det kan jo da også brukes offline.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å kvitte meg med noen overflødige kg og i den sammenhengen så lurer jeg på om noen har en god app å anbefale som kan brukes til å føre noen statistikker. Det jeg tenkte spesielt på var at man kan plotte inn antall kg, hver dag (eller derimot) og kunne få en fin graf ut av det. Det hadde også vært fint om man kunne ha gjort det samme med omkretsen av midjen.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å kvitte meg med noen overflødige kg og i den sammenhengen så lurer jeg på om noen har en god app å anbefale som kan brukes til å føre noen statistikker. Det jeg tenkte spesielt på var at man kan plotte inn antall kg, hver dag (eller derimot) og kunne få en fin graf ut av det. Det hadde også vært fint om man kunne ha gjort det samme med omkretsen av midjen.

For vekt er Libra en veldig ålreit og enkel app. Det finnes flere som gjør dette, men dette er den eneste jeg har testet noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter en ny musikkavspiller. Frem til nå har jeg brukt Winamp, men en oppdatering som forandret hvordan den håndtere album med flere artister gjør at den ikke lenger holder mål. Før var det sånn at om jeg valgte artist og så album, så fikk jeg opp hele albumet, uavhengig av hvem artistene på de andre sporene var. Nå er det derimot slik at jeg kun får opp sporene med akkurat den artisten, noe som er et jævla herk når man har mange multi-artist-album.

 

Jeg har også prøvd MortPlayer og Shuttle, uten hell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...