Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moren min får en tablet til jul, og kommer da til å bruke tvilling SIM på både android telefon og android tablet men er redd for å bruke opp internett kvoten. Finnes det noen app som synkroniserer nettbruk mellom flere enheter slik at når du bruker 20 MB av XXX på telefonen så vet tableten akkurat det samme?

Lenke til kommentar

Moren min får en tablet til jul, og kommer da til å bruke tvilling SIM på både android telefon og android tablet men er redd for å bruke opp internett kvoten. Finnes det noen app som synkroniserer nettbruk mellom flere enheter slik at når du bruker 20 MB av XXX på telefonen så vet tableten akkurat det samme?

 

 

Tipper moren din vil motta en varsling om når kvoten er tom

Lenke til kommentar

Moren min får en tablet til jul, og kommer da til å bruke tvilling SIM på både android telefon og android tablet men er redd for å bruke opp internett kvoten. Finnes det noen app som synkroniserer nettbruk mellom flere enheter slik at når du bruker 20 MB av XXX på telefonen så vet tableten akkurat det samme?

 

Hilken operatør bruker hun? Finnes en kjekk widget for Onecall: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tysnes.onecallwidget&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS50eXNuZXMub25lY2FsbHdpZGdldCJd

Lenke til kommentar

Rimelig sikker på at den ikke funker på min Asus uten sim.

 

Leste en tweet fra en TV2-ansatt, der sto det at appen til nettbrett skulle komme på nyåret.

 

Må si jeg ble skuffet da jeg fant ut at den ikke fantes. Skulle jo ha nettbrett for å følge med på Premier League.

 

Til og med telefonen min spiller av Sumo.

Lenke til kommentar

Heisann.

Nokon som har ein god birthday app?

Madammen meiner det er viktig å følge med på sånt, og liker godt at den synker med Gmail kalenderen (som igjen synker med jorte appen ho bruker).

Ho bruker Ebo birthday akkurat no (Må ha ein som viser kor gamle dei er), men den ser ut til å skape problem med google sync.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...