Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg bruker Runkeeper til trening og er veldig fornøyd, der kan du velge mellom masse forskjellige aktiviteter (gå, sykle, langrenn osv), men siden det er en treningsapp finner du nok ikke bilkjøring der :-)

Du kan jo bare bestemme deg for at roing er bilkjøring hvis du aldri ror, ellers er det en "annet"-kategori der også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dere som er sportsinteressert kan jeg anbefale Big Win-spillene.

 

Spillene finnes både i soccer, baseball, basket, ishockey og amerikansk fotball-versjonene.

 

Synes de er kjempegøyale :) Hvertfall amerikansk fotball og basket spiller jeg må. Soccer og ishockey var ikke noe særlig synes jeg.

 

Baseball har jeg ikke prøvd enda.

 

 

Spillere blir skadet, kontraktene løper ut og så blir de for gamle?!? Irriterende til de grader. Ja det er realistisk men når du sitter der med ingen spillere du kan bytte han ut med så blir det kjipt etter en stund. Fått point guards I det 5 siste pakkene, og til og med det å få spillere er ikke sikkert... Så hvem vet hvor mange pakker jeg egentlig har "kjøpt"

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Spillere blir skadet, kontraktene løper ut og så blir de for gamle?!? Irriterende til de grader. Ja det er realistisk men når du sitter der med ingen spillere du kan bytte han ut med så blir det kjipt etter en stund. Fått point guards I det 5 siste pakkene, og til og med det å få spillere er ikke sikkert... Så hvem vet hvor mange pakker jeg egentlig har "kjøpt"

Jee, det er kanskje ikke Football Manager, men fant det likevel småmorsomt :) Ikke kommet så langt at de legger opp, men kontraktsfornyelser får jeg i nesten hver "pakke".

 

Spilt en del amerikansk fotball og basket, litt baseball.

 

Forslag til andre spill i samme kategori? Er en stor sportsfan :) Eller bare gode spill generelt.

Lenke til kommentar

Jee, det er kanskje ikke Football Manager, men fant det likevel småmorsomt :) Ikke kommet så langt at de legger opp, men kontraktsfornyelser får jeg i nesten hver "pakke".

 

Spilt en del amerikansk fotball og basket, litt baseball.

 

Forslag til andre spill i samme kategori? Er en stor sportsfan :) Eller bare gode spill generelt.

 

Pain som F iallefall

 

Pleide å ha ett basketspill,jeg og en kar i klassen brukte mobil som wifi hotspot og spilte mot hverandre støtt og stadig. skal se om jeg kan finne det igjen,tror du hadde likt det.

 

Fant det https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eamobile.nbajam_na_wf&feature=apps_topselling_paid#?t=W251bGwsMSwxLG51bGwsImNvbS5lYW1vYmlsZS5uYmFqYW1fbmFfd2YiXQ..

 

Finnes det program som viser hvilke android apps som drar strøm, og mer detaljert enn den innebygde, tenker spesielt på de appene som kjører i bakgrunnen. Leter etter batterislukeren på min Xperia S.

 

hei,ta å les deg litt bakover i tråden eller søk på batterisluk...temmelig sikker på at du kommer over noen da

GSAM battery monitor er en iallefall

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Pain som F iallefall

 

Pleide å ha ett basketspill,jeg og en kar i klassen brukte mobil som wifi hotspot og spilte mot hverandre støtt og stadig. skal se om jeg kan finne det igjen,tror du hadde likt det.

 

Fant det https://play.google....W1fbmFfd2YiXQ..

 

 

 

hei,ta å les deg litt bakover i tråden eller søk på batterisluk...temmelig sikker på at du kommer over noen da

GSAM battery monitor er en iallefall

 

Har du peiling på hva som menes med phone radio i GSAM bm?

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på om noen vet om noen gode lønnsapper...

Jeg har prøvd å finne noe, men jeg sliter litt...

Jeg har funnet en app som ser ut til å holde god styr på budsjettet, og en til å holde styr på når jeg jobber. Men i og med at jeg jobber variabelt, hadde det vært fryktelig praktisk om jeg kunne fått en app til å holde styr på hvor mye jeg tjener, så jeg slipper å gjøre så mye manuelt :-)

Appen jeg har funnet til budsjett har jeg ikke prøvd enda, men den ser ut til å ha alt jeg ønsker. Dersom noen har prøvd noen bedre alternativer, skrik gjerne ut :-)

 

Home Budget with Sync

 

Kriteriene jeg helst vil ha oppfylt er:

 

* At den kan hente timer ifra Google Calendar/Eventuelt takle turnus og lignende på samme måte som appen jeg anbefaler på bunnen her.

* At den kan ta hensyn til kveldstillegg/helgetillegg

* Må kunne legge til overtid og andre ekstratillegg.

* Den burde helst støtte Android 2.3, men det er ikke kritisk.

* At man kan dele opp til flere personer er heller ikke kritisk, men praktisk.

 

 

 

Og siden jeg først er i gang, så kan jeg jo like gjerne anbefale en app til dem som jobber turnus/ikke fast/tar ekstra.

 

MyShiftWorks

En app til å holde styr på når du jobber. Jeg letet en stund for å finne en som tilfredsstilte alle mine behov. Først legger du inn skiftene du kan ha, navngir dem (og du kan til og med legge inn en logo, dersom du bryr deg) og får kontroll over dem. Det er ingen begrensning på hvor mange forskjellige skift du kan ha. Så kan du legge inn turnusen din, hvor du legger inn passende skift der de hører hjemme, og du velger selv hvor mange dager hver turnus skal vare. Så kan du gå ut til kalenderen (Som ikke er verdens fineste, så jeg bruker den ikke, fordi jeg synker denne kalenderen med min Google Calendar), og trykke på datoene du vil legge til enkeltskift, dersom du jobber utenfor turnus/fast/i det hele tatt. Da får du bare en enkel oversikt over skiftene du allerede har lagt til. Du kan også bare legge til en engangshendelse, som du ikke trenger legge til skift på. Du kan legge inn ferie, sykedager, overtid, at du bytter skift med noen, payday, og det meste du kan tenke deg. Og på toppen av det hele, kan du bruke flere forskjellige kalendere, så det kan være forskjellige jobber eller forskjellige personer.

Vurdering: Alt i alt, har denne det meste. Jeg savner at den kan regne ut lønna mi. Den største styrken er at det skal mye til at du har en arbeidssituasjon som ikke denne appen er praktisk i. Dersom du jobber 9-16 hver dag, men av og til jobber ekstra, er den perfekt. Eneste ganga jeg kan tenke meg at man ikke har nytte av denne, er dersom du jobber mandag til fredag, samme tid, hver eneste uke og aldri jobber noe utenom. Det er veldig tydelig at utvikler ikke har ønsket å begrense deg på noen måte, dersom du har noen rare forhold i jobben din.

Du kan også bruke denne som en skolekalender, faktisk, så fleksibel er den.

Pris: kr 16,80

URL:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pack.myshiftwork&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5wYWNrLm15c2hpZnR3b3JrIl0.

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Etter å ha snakket med utvikler av myShiftWorks, så skal han legge til den funksjonaliteten jeg ønsker meg, og selvfølgelig i myShiftWorks-fleksibilitet, så du skal slite med å finne en måte å få utbetalt lønn på, som ikke kan legges til. Jeg har gitt ham alle eksemplene jeg kan komme på, med tillegg per time, dag, uke, måned, trekk før skatt, osv :-P

Lenke til kommentar

For dere som trener styrke, kan jeg annbefale Jefit! Har prøvd mange apper for styrketrening, men ingen er i nærheten av denne. Helt genialt enkel, med en stor database for øvelser, demonstrasjoner, dagbok etc etc.

 

Har prøvd den i noen dager nå, å merker selv at jeg pusher meg selv mye mer enn før, da den viser hvor mange set, rep og kg du tok sist. Den regner samtidig ut hvor mye du i teorien skal klare på 1rm.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med link til nedlasting av apk-fil for TV2 (sumo) og TV2 sporten? Har ASIS Google Nexus 7, og kan ikke installere fra Google Play fordi nettbrettet ikke er kompatibelt.

Vet at flere har fått det til å fungere med å laste ned og installere apk-filene manuelt.

Problemet er å finne de da...

 

Takknemlig hvis noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...