Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en Tomtom GPS, men så tenkte jeg at jeg har jo både android telefon og nettbrett.

 

Hva er å anbefale av navigasjons program til bilbruk? Har en Nexus 4 telefon og Nexus 7 nettbrett.

Navigon Europe, beste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google maps kan man kun laste ned begrenset med kartdata på forhånd, så det vil bli dyrt å bruke i utlandet om man ikke har wifi tilgang ofte.

 

Sygic var jo mye billigere enn tomtom, men tror ikke jeg har hørt om det før. Andre som har erfaring med Sygic kontra tomtom?

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned Sygic, var ei uke prøvetid. Jeg testet en liten tur i dag, ikke noe destinasjon, bare lot navigasjonen stå på. Og da virket det som den hakket iblant, at den ikke fulgte bilen hele tiden, men plutselig sto i 2 sekunder for så å hoppe litt lengre frem på veien hvor bilen nå befant seg. Opplevd det?

Lenke til kommentar

Navigon Europe, beste jeg har prøvd.

 

Jeg har prøvd Sygic (ser fancy ut, men dårlig søkefunksjon og jeg likte den bare ikke), Route66 (gjennomført dårlig program), CoPilot (navigasjonen var for dårlig når sideveiene ligger tett og en bommer ofte), Navigon (forsåvidt bra, men dårlig på fotobokser) og TomTom (se under) og noen andre utenom som jeg ikke husker.

 

Den eneste jeg har vært noenlunde fornøyd med alt i alt er TomTom, hvor både fotoboksvarsling, søkefunksjon og navigering stort sett fungerer veldig bra, og er best på alle 3 tingene etter min erfaring/mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ett lite spørsmål : Jeg har xperia Z mobil telefon, har nettopp bestilt Xperia Tablet z og min datter har samsung tab2 10,1 brett. Er det mulig at hvis jeg for.eks kjøper en app - for.eks Minecraft, er det da mulig at jeg kan bruke denne appen på alle disse tre enhetene eller må jeg kjøpe denne appen 3 ganger ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...