Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

XBMC er litt avansert ut av boksen, men det finnes enkle skins (ofte med "simple") i navnet, som gjør ting betraktelig lettere. Man kan jo selvfølgelig endre på hva som vises på hovedskjermen og, hvis man synes de andre alternativene er i veien. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket musikkprogram skal jeg gå for til min galaxy note 8? Låner spotify av bror noen ganger, men den appen er ikke kompatibel.

 

Wimp? Eller skal jeg vente til google sine versjon kommer og ikke minst blir tilgjengelig.?

 

Da er det en sjanse for at du må vente en stund.

Spør Samsung på deres Facebook for eksempel, etter å ha prøvd forslaget over. Det skal nemlig ikke være noe problem.

Det kan være du må spørre Spotify også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet ikke om de har blitt nevnt før, men vil anbefale

-Google Keep

-Google Navigasjon

-aCalendar

-Alarm Clock Xtreme

-BeyondPod

-Trackchecker

-Ulysse Gizmos

-Kommunekart

-Importkalkulator

-Smart Tools

-ConvertPad

-Switchpro Widget

-Sms Backup &Restore

-Call Logs & Backup

 

Lenke til kommentar

Fikk litt vond smak i munnen da de kom med en egen betalversjon til tablet etter at jeg hadde kjøpt det på mobil. Flere av de ande tar betalt en gang uavhengig av type enhet, og det skulle egntlig bare mangle. Forskjellen er layouten, liksom.

 

TouchKeyboard er IMO et langt bedre tastatur som sådan, men ordlisten er dessverre mye dårligere for norsk. Men den lar deg i et minste velge språk. Swiftkey er fullstendigh ubrukelig om du skriver omtrent like mye på engelsk og norsk, da den konstant foreslår ord fra feilspråk, auto"retter" i til I når du skriver norsk o.l.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har noe problem med blanding av engelsk og norsk. Har både norsk og engelsk aktivert. For såvidt enig i at det burde vært kun en versjon for telefon og tablet. Har det på telefonen, og kjøpte det på nettbrettet i dag. Helt klart verdt de 10 kronene for min del. Skjønner at utviklerne må tjene penger på produktene sine.

Lenke til kommentar

Men det er jo samme produkt med forskjellig layout - og telefontatsaturet har jo allerede tablet layout i landscape modus. Det er uttyning. Det går fint å ha begge aktivert om du skriver desidert mest norsk, men om du skriver ca. 50/50 av norsk/engelsk, havner norske ord litt i bakleksa når jeg skriver norsk. (Autoretting av i til I er spesielt irriterende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...