Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Er utrolig skuffet over spillet jeg. Byggingen som var det kjekkeste er bare irriterende og stressende nå! Ikke følger "kameraet" etter slik du vil heller...

 

Spille-delen går også utrolig sent... og spolefunksjonen er jo crap! :(

 

Hmm... Hva mener du er forskjellen ved byggingen fra 2'ern til 3'ern? Du vil at kameraet skal følge etter simmen din?

 

Mye mer "tidkrevende". Ting går liksom ikke så smooth som i 2'ern. Grafikken har nok litt av skylden for det. Det skal være så "ekte" at det nesten blir for irriterende å holde på med. Kameraet hopper og går som det vil føler jeg... er ikke så lett å forklare.

 

Må også si at utvalget av møbler er skikkelig dårlig... ingenting som matcher!! Hvor i huleste er den funksjonen jeg leste om hvor man skal kunne velge mellom "alle" farger på ting????

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye mer "tidkrevende". Ting går liksom ikke så smooth som i 2'ern. Grafikken har nok litt av skylden for det. Det skal være så "ekte" at det nesten blir for irriterende å holde på med. Kameraet hopper og går som det vil føler jeg... er ikke så lett å forklare.

 

Må også si at utvalget av møbler er skikkelig dårlig... ingenting som matcher!! Hvor i huleste er den funksjonen jeg leste om hvor man skal kunne velge mellom "alle" farger på ting????

 

:(

 

Rart.. Jeg kan ikke si at jeg oppfatter det på samme måte som deg. Har du spilt mye/lenge?

 

Hvis du går på møbel-menyen, så vil du, til venstre for der møblene vises, se en slags malepalett. Velg denne og klikk så på hvilket møbel du ønsker å skifte farge/utseende på.

Lenke til kommentar
Mye mer "tidkrevende". Ting går liksom ikke så smooth som i 2'ern. Grafikken har nok litt av skylden for det. Det skal være så "ekte" at det nesten blir for irriterende å holde på med. Kameraet hopper og går som det vil føler jeg... er ikke så lett å forklare.

 

Må også si at utvalget av møbler er skikkelig dårlig... ingenting som matcher!! Hvor i huleste er den funksjonen jeg leste om hvor man skal kunne velge mellom "alle" farger på ting????

 

:(

 

Rart.. Jeg kan ikke si at jeg oppfatter det på samme måte som deg. Har du spilt mye/lenge?

 

Hvis du går på møbel-menyen, så vil du, til venstre for der møblene vises, se en slags malepalett. Velg denne og klikk så på hvilket møbel du ønsker å skifte farge/utseende på.

 

Har blitt noen timer ja. Men det tar sikkert litt tid å bli vant til det... skal prøve å finne den malepaletten! :)

Lenke til kommentar

Tre ting foreløpig i dette spillet irriterer meg.

1. Aldringen, ja vet at du kan stille. Men liker at simmene blir gamle, og aldringen går veldig fort. Eneste simmen min som snart er gammel har klart å utrette er og stige opp fra latrine-vasker i militæret til neste grad som jeg ikke husker navnet på. For ikke å nevne at når jeg har brukt lang tid på og få han til å bli sammen med en sim så ringte jeg henne på besøk. Men hva faen tror dere jeg ser? Dama er blitt gammel og ikke interessert i hanky panky eller giftemål lengre.

 

2. At zoomefunksjonen ødelegger litt for spillet, jeg mener. Man får liksom ikke eie et hus "feelingen" av og ha et eget fint hus, blir liksom litt som et strategispill. Vanskelig og forklare hva jeg mener.

 

3. Utseendet og grafikken m.m. Alle ser like ut, er bare et fjesalternativ, hvor og stille på haken osv er eneste måte å gjøre dem delvis unike på.

 

4. Hvorfor har de ikke inkludert det tillegspakkene ga til sims 2? Nei, sims 2 med alle tillegspakkene er mye bedre enn sims 3 til evetuelle tillegspakker kommer. Svaret på hvorfor det tillegspakkene ga sims 2 er selvfølgelig melking og mer penger.

 

Nei, sims 3 ble ikke som jeg håpet på, men jeg liker det.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Angåendt pkt. 1 så kan du stille til epic lifespan, så har du 960 simmedøgn på deg fra fødsel til død. Jeg har prøvd en gang, og før personen jeg startet med har blitt gammel har han vådd level 6 law-enforcement, level 10 idrett og level 10 business i tillegg til å ha skaffet seg kjerring og to unger.

 

Synes ikke det var spesielt vanskelig å få til.

Lenke til kommentar
2. At zoomefunksjonen ødelegger litt for spillet, jeg mener. Man får liksom ikke eie et hus "feelingen" av og ha et eget fint hus, blir liksom litt som et strategispill. Vanskelig og forklare hva jeg mener.

 

4. Hvorfor har de ikke inkludert det tillegspakkene ga til sims 2? Nei, sims 2 med alle tillegspakkene er mye bedre enn sims 3 til evetuelle tillegspakker kommer. Svaret på hvorfor det tillegspakkene ga sims 2 er selvfølgelig melking og mer penger.

 

2. Som et strategispill? Må du legge strategier for å ha et fint hus? Du har fortsatt et eget hus, fint eller ikke... Tror du er litt stuck i Sims2-tenkesettet, derfor har du problemer med å bytte ut den nye "feelingen" (hva nå enn det er) med den gamle...

 

4. Det er ikke bare å inkludere Sims 2-ekspansjonene i et helt nytt spill. Det er mange likheter mellom Sims 1 og 2, mens 3'ern er vesensforskjellig på mange måter. Da tenker jeg på skrå-plassering av ting, åpen verden, personlighetstrekk-systemet, customizing av utseende på alle ting, etc. Nesten ALT har måttet blitt laget helt fra bunnen av i The Sims 3. Det blir for dumt å tro at The Sims 3 burde være minst like massivt som The Sims 2 + alle ekspansjonspakker, når det har tatt cirka. 5 år å lage alt tilhørende 2'ern. Alle ekspansjonspakkene til 2'ern var tilpasset grunnspillet som ble gitt ut i 2004. Det er nærmest umulig å "inkludere" gamle ekspansjonspakker, såfremt en ønsker at spill skal gjøre fremskritt ved oppfølgere.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det i går.

 

.. I like it. No, really like it!

 

Jeg digger mulighetene! Og det er mye å utforske! :D Og det er utrolig forbedret ansiktsuttrykk, samt flere små grafikkforbedrelser. Jeg har sansen for mulighetene som til tider dukker opp, og jeg gleder meg virkelig til å bruke hele torsdagen fra 16:00, hele fredagen, hele lørdagen fra 17:20 og hele søndagen til å spille dette. Lawls, no lifer indeed, men dette har en jo ventet på i godt og vel halvannet år! ^^

Lenke til kommentar
Mye mer "tidkrevende". Ting går liksom ikke så smooth som i 2'ern. Grafikken har nok litt av skylden for det. Det skal være så "ekte" at det nesten blir for irriterende å holde på med. Kameraet hopper og går som det vil føler jeg... er ikke så lett å forklare.

 

Må også si at utvalget av møbler er skikkelig dårlig... ingenting som matcher!! Hvor i huleste er den funksjonen jeg leste om hvor man skal kunne velge mellom "alle" farger på ting????

 

:(

 

skru ned grafikken.

 

eh... trykk på r-tasten.

Lenke til kommentar

kjøpte sims 3 i dag til 349 hos Gamespot mener jeg det var. men det er jo null forskjell fra Betaen eller den pirat versjonen som har ligget på nett i flere uker. skuffende^^ Eneste er vel at det er en ny by, og nye ting du får kjøpt med points på nettsiden, men ellers har jeg ikke sett mye nytt til huset osv(noe jeg håpet på)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...