Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahaaa.. takk for tipset! Var litt mindstuck i Sims 2-alderssystemet...

 

Se der ja, disablet aldring :)

 

 

En ting til; Hvis to personer, jeg og en annen, spiller Sims 3 i hver vår game. Da vil det altså si at vi har en by hver, i hver vår verden? Altså, det er ikke mulig at vi spiller i samme by? Slik som det var i Sims 2?

 

For det var litt kult med Sims 2; at min person f.eks. eksisterte i gamen til den andre personen som spiller Sims 3 på denne PC'en...

 

Slik det ser ut nå, i hovedmenyen, er hver game en egen by/verden... :dontgetit:

Lenke til kommentar
En ting til; Hvis to personer, jeg og en annen, spiller Sims 3 i hver vår game. Da vil det altså si at vi har en by hver, i hver vår verden? Altså, det er ikke mulig at vi spiller i samme by? Slik som det var i Sims 2?

 

For det var litt kult med Sims 2; at min person f.eks. eksisterte i gamen til den andre personen som spiller Sims 3 på denne PC'en...

 

Slik det ser ut nå, i hovedmenyen, er hver game en egen by/verden... :dontgetit:

Fant det ut selv :thumbdown: Men jeg spiller ikke The Sims uansett. Var i grunn bare for å teste ;)

Lenke til kommentar

Ja, men hvis man går inn på en person man har laget i gamet (ett savegame), så kan man via menyen gå ut i byen igjen, og så lage flere personer og få de til å flytte inn andre steder. Så man kan absolutt ha flere "spillere" i en by.

 

edit: man må trykke på rediger by

Endret av jale
Lenke til kommentar
Får ikke testet det nå, men blir det da sånn at når du loader gamen så får en valget mellom forskjellige familier? Eller er det sånn at gamen loades til den siste familien som ble spilt med?

 

du blir kastet inn i den familien du spilte sist med. så går du på edit town, og klikker "change household" ellnz for å skifte familie.

Lenke til kommentar
Hmm... Det finnes ingen måte å forhindre at man blir gammel og dør, nei?

 

Rekker jo ikke å tjene nok cash til å bygge et slott da...

 

Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen?

Dette er ikke et svar, men kanskje noe du vil vite. En levende sim kan faktisk gifte seg med et spøkelse og få barn med det!

Lenke til kommentar
Hmm... Det finnes ingen måte å forhindre at man blir gammel og dør, nei?

 

Rekker jo ikke å tjene nok cash til å bygge et slott da...

 

Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen?

Dette er ikke et svar, men kanskje noe du vil vite. En levende sim kan faktisk gifte seg med et spøkelse og få barn med det!

 

Er det en bug eller en funksjon i spillet?

Lenke til kommentar
Går bare ann å hacke fra 2100-0700... :!:

 

Hvorfor det? Høres bare utrolig ulogisk ut om du skal hacke noen i f.eks Kina.. :hmm:

 

 

Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen?

Dette er ikke et svar, men kanskje noe du vil vite. En levende sim kan faktisk gifte seg med et spøkelse og få barn med det!

 

Er det en bug eller en funksjon i spillet?

 

Er nok en funksjon i spillet. Maxisfolkene er kjent for å ha en forstyrret tankegang. :nei:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes det faktisk er like gøy å bygge som å spille? Virker som de fleste raser gjennom byggedelen og lager et middelmådig hus bare for å spille.

 

Splitte tråden muligens? Dersom det er flere som er litt mer fokusert på bygging etc, blir litt teit å hijacke denne tråden hvis den er mer generell. :)

Lenke til kommentar

Samme her. Når jeg har skaffet nok penger til å ha bygget et svært hus, flytter jeg bare ut til en ny tomt og bygger et nytt hus...

 

Men iom. at jeg trenger penger for å bygge hus, så blir jeg jo "tvunget" til å spille litt, så det er jo greit...

 

Vil heller ikke jukse til meg penger, fordi jeg vil la det i hvert fall være litt rewarding å spille for å få bedre jobber etc.

Lenke til kommentar
Er utrolig skuffet over spillet jeg. Byggingen som var det kjekkeste er bare irriterende og stressende nå! Ikke følger "kameraet" etter slik du vil heller...

 

Spille-delen går også utrolig sent... og spolefunksjonen er jo crap! :(

 

Hmm... Hva mener du er forskjellen ved byggingen fra 2'ern til 3'ern? Du vil at kameraet skal følge etter simmen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...