Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bare kjøper det de har i butikken jeg. liker jeg det så kjøper jeg det.

 

går mye i jeans fra marlboro classic og hugo boss for øyeblikket.pluss noe batistini jeans selvsagt.

 

T-skjorter er jeg ikke så nøye med. der er det VELDIG variert. gikk engang med en slaskete skjorte som reklamerte for egyptisk øl.

 

gensere og skjorter går for tiden mye i lacoste,jean paul,ralph lauren,lyle&scott og hugo boss.pluss noe enkelt av batistini. hater hettegensere,aner ikke hvorfor.

 

belter er fra J.lindeberg. bruker puncher og miami + et par andre modeller jeg ikke husker navnet på.ja,jeg er sterkt påvirket fra golfmiljøet når det kommer til belter. miami belte ser man overalt på banen. også har jeg et par standard "army" belter.

 

jakker om vinteren er ikke noe fjongere enn bergans ol. om høsten og sensommeren bruker jeg en jean paul jakke.

 

sko er for øyeblikket noen hvite lacoste tennissko.

 

hjemme går det mye i slaskete joggebukser fra nike+en eller annen t-skjorte.

 

jeg kler meg altså temmelig normalt med andre ord. tar nok noen år til før jeg begynner å gå over til noe mer business aktig klesstil.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

* Akkurat nå er håret mitt lilla (Ser svart ut i dempet belysning)

* Skinnjakker (Ikke slike slaskete)

* Skjorter

* Nagler (Begrenset mengde, såklart)

* Hullete klær

* V-hals

* Fargerikt tilbehør

* Tøysko

* Spiraler i ørene (<3)

* Band t-skjorter

* Hvite topper og gensere

* Makrame (Alltid likt det)

* Blazer

Lenke til kommentar
Liker litt store klær (Ikke sånn ekstrem baggystyle) og sægger. Pleier å gå med ziphoods (genser med glidlås) og helst en litt stor joggebukse, men går også med dongrybukse.

Sånn til vanlig?

På skolen feks?

 

Går stort sett bare i det når jeg er hjemme, går ikke ut døren i joggebukse.

Lenke til kommentar

Bukser: Slimfit, i enten blå, røde, lilla, gule eller svarte.

T-skjorter: Band-tskjorter, Enkle Basic.

Jakker/gensere: Grå Cardiganer, Carlings guttejakker.

Sko: Converse/vans.

Utejakker: Nikita Snowboard Jakke, Skinnjakke.

Hodeplagg: En slik "bjørnefitte" som folk så fint kaller det med kommunist merket på, Lue med katteører, svart enkel lue som sitter langt bak.

 

Jeg er dårlig på å forklare^-^

Endret av Kuroi-Neko
Lenke til kommentar

Hodeplagg: Har nettopp kjøpt meg en lilla 59Fifty/Vans -caps, og bruker lue hvis det er kaldt ute.

T-skjorte: Liker at t-skjorten skiller seg ut fra de andre plaggene, evt. at de matcher et annen plagg. Så enten sterke farger, eller samme farge som et annen plagg jeg har.

Genser: Går som regel i zip-hoods, selvom long-sleeve t-skjorter og tynne "vanlige" gensere kan funke.

Jakke: Bruker nå bare en helt vanlig, svart jakke fra H&M, bryr meg ikke om ytterjakker på vinteren. Varme fremfor utseende.

Bukse: Liker å gå i slim-fit jeans, selv om regular funker. Takler ikke for store bukser. Helst mørkblå eller grå.

Sko: Akkurat nå veksler jeg mellom å bruke et par svarte Puma SnowSky II med røde lisser og et par med noen svarte og grønne Vox Vamp (All Star klone). I tilegg har jeg kjøpt inn et par med Converse All Star. Også skal jeg kjøpe meg et par med Vans til skating.

 

Kan slenge med et bilde av meg selv, sånn btw.

DSC000631.jpg

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på. Tror vel stilen min kan kalles "glam" for det meste.

 

Bukser: Slimfit jeans, helst svarte, rød eller hvite. Ellers kjører jeg skinntights, eller diverse andre tights.

T-skjorter: Går knapt i annet enn bandtrøyer. Har ett par leopardmønstra topper ogsånn, men.

Jakker/gensere: Går for det meste i tighte, svarte ziphoodies, eller cardiganer i forskjellige mønstre. (Går mest i leopard i forskjellige farger, og zebra her også)

Sko: Converse, Hightops, Cowboyboots.

Utejakker: Går i skinnjakke til vanlig. Har også en leopardjakke og en stripete blazer med nagler på ryggen som jeg bruker iblant.

Hodeplagg: Truckercaps, for det meste.

Lenke til kommentar
Liker litt store klær (Ikke sånn ekstrem baggystyle) og sægger. Pleier å gå med ziphoods (genser med glidlås) og helst en litt stor joggebukse, men går også med dongrybukse.

Sånn til vanlig?

På skolen feks?

 

Går stort sett bare i det når jeg er hjemme, går ikke ut døren i joggebukse.

 

 

Ja. På skolen også. Koffor bare bruke det når du e hjemme? Er mye bedre å gå i, og det e kult med en litt stor joggebukse :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...