Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


Anbefalte innlegg

Nå begynner vi å bevege oss vel langt unna trådens formål, men poenget er at de ikke visste at bukser med gulrotfasong er finere da de kjøpte buksene. Dermed har de bukser de egentlig ikke vil gå med lenger, men fordi de vil spare penger, setter de heller strikker rundt leggene enn å kjøpe nye.

 

de fleste gjør det vel pga mote. det har blitt så populært at butikker har tilogmed begynt å selge bukser MED påsydd strikk ! har også sett en del folk med helt fine, trange bukser med strikk over :p hehe jaja... syns ikke det er så sjukt STYGT, det kommer jo helt an på hva slags form det er på buksa... men det er jo litt morsomt å tenke på at en liten ting som strikk nederst på buksa som knapt synes liksom er.... noe alle MÅ ha ! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er forskjellen på en mote og en trend, da?

 

Jeg ser på trend som noe av mindre betydning som varer i en kortere periode, f. eks strikken rundt anklene. Mote er for meg noe større som varer lengre. Nå skal det sies at ting går av og på mote, men innenfor mote finner man også det klassiske som aldri går av mote.

Lenke til kommentar

Fjortisstrend er fjortisstrend. En vakker dag vil de alle se at de går med stygge klær :) Uansett. Min stil;

 

Liker å gå med kule t-shirts, gjerne litt store(men ikke overdrevent), slim-fit jeans og delvis baggy jeans. Liker å ha klokke og noe bånd rundt håndleddet pluss at jeg liker hvite sko (converse, nike og adidas).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...