Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke helt hvorfor jeg, COMMANDER shepard, intergalactic superhero og saviour of mankind, skal være nødt til å mine utallige planeter for mineraler for å bygge noen småting. Det burde andre fikse, så jeg kan konse om å redde galaksen nok en gang.

 

Blir som om Bruce Willis måtte gjøre seg ferdig på jobb før han kunne redde verden.

Du har åpenbart ikke skjønt poenget.

Lenke til kommentar

da har jeg testet Vanguard litt (lvl 4) og blir vel til at jeg prøver noe annet litt, likte ikke helt charge siden det egentlig gjør mer skade enn nytte. ikke kan jeg charge mobs med armor og jeg dør som oftest når jeg charger.

 

neste blir vel Infiltrator eller soldier. noen som har testet begge og kan si hva dere likte best og hvorfor?

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvorfor jeg, COMMANDER shepard, intergalactic superhero og saviour of mankind, skal være nødt til å mine utallige planeter for mineraler for å bygge noen småting. Det burde andre fikse, så jeg kan konse om å redde galaksen nok en gang.

 

Blir som om Bruce Willis måtte gjøre seg ferdig på jobb før han kunne redde verden.

Du har åpenbart ikke skjønt poenget.

 

Hvilket poeng er det? At noe som burde vært et minigame for å skape litt variasjon i spillet ender opp med å være hovedmåten å skaffe seg det som faktisk er valuta i spillet på? Og i tillegg lett kan utgjøre 10% av tiden man bruker i spillet. Jeg synes Bytex har skjønt poenget. Å finne mineraler på missions og side missions, eventuelt kjøpe for cash, burde vært hovedmåten å skaffe seg slikt på. Når noe er så lett at det ikke går an å gjøre feil samtidlig som det tar laaaaaang tid er det bare en time sink satt inn av utviklerne for å gi spillet lengre levetid i mine øyne.

 

Bytex, hvis spillet er så ufattelig dårlig, eller hva du måtte mene, så slutt å spill, værre er det ikke. Og er ingen som tvinger deg til å gå rundt å "mine".

 

Jeg ser bare Bytex kommentere hvilke endringer i toeren han ikke liker i forhold til eneren. Et ufattelig dårlig spill tror jeg ingen hadde orket å komme hit for å kommentere.

 

Det er sant at ingen tvinger oss til å utvinne mineraler fra planeter, men da får man et enormt handikap i forhold til om man hadde gjort det ettersom det er en så stor del av det å skaffe seg oppgraderinger.

 

Jeg synes ME2 spiller som en action adventure sequel til ME1 laget av andre utviklere. Det er så lite jeg har lyst til å se i ME3 tatt fra ME2 og isteden så mye jeg vil se vidreutviklet fra ME1.

 

Jeg elsker alt som er sci-fi og ME2 er fortsatt et ekstremt underholdene spill, men jeg synes ikke det er i nærheten av ME1 på så mange måter. At det blir omtalt som det perfekte spill irriterer meg grønn for det sier meg bare at ME3 vil bli enda verre.

Lenke til kommentar

Etter min erfaring så er hvertfall ME2 lettere å komme i gang. Jeg startet ME1 etter at jeg hadde runnet ME2. Siden jeg allerede kunne en del om spillet så var det elementære på plass. Men noen av kontrollene var tricky å finne ut av. Det hadde sikkert vært bra nok med en slags tutorial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...