Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 10 ekstra party members du rekrutterer gjennom spillets gang, og det er alltid en klasse som veier opp for den du selv ikke har. Så egentlig er det samma hva du gjør. Du får flere heftige biotic folk i teamet ditt, og du har full kontroll over deres "spells" i combat også. Kan pause og velge deres spells når som helst.

Lenke til kommentar

Blir mest satt ut av at det ikkje vil starte. Microsoft Visual C++ redistributable - vent mens windows konfigurerer. Eg fekk same feilen på ME1, det løyste eg ved å starte spelet direkte frå common-mappa i steam. men neida, funkar dårleg med toaren.

 

Edit: endeleg funka det. No er det berre å spele. Det skal mykje til for å ikkje skuffe meg etter det fantastiske første spelet.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

_zZ er lei av introen no... holder på å teste ut et par klasser.. svelemoe hva var din løsning til problemet? hadde samme problemet selv. Hvilken klasse tenker du på å velge og hvorfor?

 

Litt lyst å prøve Soldier også før jeg bestemmer meg, men vet ikke om jeg orker intro'en en gang til :/

Lenke til kommentar

Og ikke minst kommer du til å lure på hvorfor man føler seg mere som en Intergalactic Miner enn Intergalactic Hero for å få alle upgrades man trenger. Eller hvorfor alle missions nå er blitt rett-frem korridor-shooter istedet for å roame helt fritt rundt med Mako. Nå blir du bare plantet på beina i starten av mission, og følger en lineær vei frem til målet/bossen, og plutselig er det bare "Mission complete", får vite at "You gained a level", oversiktsskjerm, og du er plutselig tilbake på Normandy.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor jeg, COMMANDER shepard, intergalactic superhero og saviour of mankind, skal være nødt til å mine utallige planeter for mineraler for å bygge noen småting. Det burde andre fikse, så jeg kan konse om å redde galaksen nok en gang.

 

Blir som om Bruce Willis måtte gjøre seg ferdig på jobb før han kunne redde verden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...