Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken av disse bør jeg velge som Vanguard da?

 

*Barrier

*Slam

*Fortification

*Energy Drain

*Neural Shock

*Wrap Ammo

 

Etter jeg har lest litt så tror jeg at Fortification er bedre enn Barrier siden Fortification varer i 60 sekund menst barrier varer kun i 10,5 og 23 sekund på det meste. skal jeg rekke å bruke charge og dra nytte av en defensive skill bør den vel vare mer enn max 23 sek.

 

Litt lyst på slam også da, for den er max kul :p

Så hva ville dere valg, barrier, Fortification eller slam?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

spiller normal ja, endte med barrier og føler at det passer med charge :)

 

tingen er at Slam kan vel ikke brukest mot mobs med armor og/eller shield/barrier, så er litt redd for at jeg ikke får dratt utnytte av enda en power som kun funker på health. Siden jeg allerede har pull, shockwave og charge.

 

selv om slam er digg, er også barrier-charge- shotgun mayhem digg :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Husks er noe faenskap, de er veldig kjappe og kommer rett opp i trynet ditt mens du fokuserer på å skyte fiender på avstand. Spesiellt slitsomt når du bruker siktet, da ser du dem ikke før de begynner å slå på deg, 2-3 stk samtidig.

 

På Normal går egentlig alt greit uansett.

Jeg har forresten dødd et par ganger på å henge meg fast i scenery midt i kamper. Igår kveld f.eks. havnet jeg plutselig oppå et trappegelender og spillet nekta meg å gå ned igjen så jeg var sitting duck til jeg ble drept. Gief Jump button plix!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har hendt meg også. Når jeg gjorde loyalty-questen til "scientisten", klarte jeg å "klatre" opp en steinsøyle, slik jeg stod med hodet opp i taket (ca 5 meter opp). Dette fordi jeg hadde "bullettime", sniper-sikte og gikk fremover. Jævla irriterende, måtte reloade.

Har skjedd flere ganger, også.

 

Og så kræsjer spillet når jeg drar skills fra 1-8 av og til. Særdeles irriterende.

Lenke til kommentar

Hehe, i ME1 satte jeg makoen fast på en teleskopstang (sånn som husks kom fra) og den gikk bare kjempefort i ring rundt stanga helt til jeg reloadet.

 

Men nå til noe annet. I key settings ser jeg et sett med knapper som er for Vehicle. Når får jeg den? Og hvor skal jeg isåfall bruke den? Missions i dette spillet er jo helt lineære korridor-fights. Ikke noe behov for bilen der..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ang. kjøretøy:

 

Instead the fairly poor Mako sections from the original game will be replaced with an all-new vehicle, the Hammerhead, described as a hover-tank that features "improved handling and maneuvers deftly in combat". We'll have to wait until an unspecified time after the game's release before knowing whether it's an improvement, although we have heard that this will come for free.

Kilde

Lenke til kommentar

Hæ? De putter altså masse key settings inn til et kjøretøy som "kommer om en stund som DLC"? Hva faen er vitsen med det? Ser ikke helt når jeg skulle ha bruk for en sånn mako i dette spillet heller. Kjører jo ingen steder. Alle har jo fullført spillet 4 ganger før den DLC'n kommer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hæ? De putter altså masse key settings inn til et kjøretøy som "kommer om en stund som DLC"? Hva faen er vitsen med det? Ser ikke helt når jeg skulle ha bruk for en sånn mako i dette spillet heller. Kjører jo ingen steder. Alle har jo fullført spillet 4 ganger før den DLC'n kommer.

Ooog mer klaging.

 

Med det nye kjøretøyet kommer sikkert nye planeter til å åpnes opp for kjøring.

Lenke til kommentar

Kjenner at kompanjong AIen og kontrollen du har over disse irriterer meg noe hinsides.

 

Når både Garrus og Zaeed dør innen 1 min av en kamp fordi de stopper opp for å skyte når de springer mellom hindre, eller fordi de lener seg ut og skyter på Heavies langt unna mens de har lite, før jeg så er nesten ferdig med hele brettet alene, men må reloade fra starten fordi jeg setter meg fast i en levitation bug, eller dør fordi Springe/Interagere/Cover knappen er ustabil....................... da blir jeg irritert da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...