Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hangover 3

Jeg likte de 2 første filmene, hadde store forventninger til 3ern.

Men jeg har brukt 2 kvelder og kun sett 35 min. Synes den startet som utrolig irriterende.

Skal jeg gjøre et nytt forsøk eller er den "så dårlig"?

Skrevet

Trenger tips til vakre filmer som omhandler død på en verdig måte, enten asiatiske som Okuribito eller satt til et asiatisk land slik som Kirschblüten - Hanami. Filmen bør ha et fantastisk soundtrack og presse frem en tåre i øyeviken. De to nevnte filmer gjelder også som anbefalinger til absolutt alle!

Skrevet

Noen anbefalinger til action filmer til folk som liker veldig godt filmer med action fra 90 tallet :D Trenger litt action i julen også, utenom die hard som jeg har tenkt til å se ;)

Skrevet

Noen anbefalinger til action filmer til folk som liker veldig godt filmer med action fra 90 tallet :D Trenger litt action i julen også, utenom die hard som jeg har tenkt til å se ;)

Con Air og The Rock.

• Liker 1
Skrevet

Hvilken film skal jeg se i kveld, Memento eller Se7en? Har ikke sett noen av de, og har store forventninger til begge! :)

Se7en er milevis bedre enn Memento. Jeg digger Memento, jeg, men den har ingenting å stille opp med mot den fantastiske Se7en.

• Liker 1
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Noen som kan anbefale en del drama filmer? Jeg elsker slike filmer. Jeg tenker mer på en realistisk setting (ala The fireflies in the garden).

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...