Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var trist, uansett hvor mange timer i døgnet jeg bruker på hw.no og diskusjon.no så får jeg aldri med meg supertirsdagene til Netshop.

Skal ha og kjøpe om det kommer på tilbud i kveld:

 

1-PRI

- GTX 285

 

- X58 HK, Fox+ QF BLOODRAGE, X58, Socket-1366

- X58 HK, ASUS P6T Deluxe+OC Palm

- X58 HK, Asus P6T6 WS Revolution

- X58 HK, ASUS P6T Deluxe V2

 

- Ci7 920

- Thermalright ULTRA120 Extreme, sort

 

- 3x2GB DDR3 TriChannel 1333MHz eller 1600MHz

 

2-PRI

- X48 DDR2 HK(ikke MSI)

- Q9650

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Litt OT: Hjelper det mye på ytelsen til spill (!), om jeg legger til 4gb ram også?

 

Har:

- E8400 @3,6gzh

- 4GB Ocz

- HD4870

Jeg har også E8400 @ 3.6 og 4870 jeg har 8GB OCZ. Brodern har også E8400 @ 3.6 og 4870, men 4GB OCZ. OG vi har nok ikke mye ytelsesforskjell. Tror ikke det er vits å gå for 8GB om du har 4 fra før 

 

 Skamfornøyd med TRUE. Og det var jo en skikkelig godpris i dag også. De strøyk vel noe sånn som en tredjedel av prisen.

 

Før 600. Tilbud 400. Håper kjøleren er så god som alle skal ha det til

Lenke til kommentar
Jeg har også E8400 @ 3.6 og 4870 jeg har 8GB OCZ. Brodern har også E8400 @ 3.6 og 4870, men 4GB OCZ. OG vi har nok ikke mye ytelsesforskjell. Tror ikke det er vits å gå for 8GB om du har 4 fra før 

Allrighty, da blir det ikke mer RAM iallfall. Takk for svar! :)

 

Handlelisten min:

- Pepsi Max kjøleskap

- Ati HD4870

- Punchingball! :p

- Litt annet småstæsj!

Lenke til kommentar
Jeg har også E8400 @ 3.6 og 4870 jeg har 8GB OCZ. Brodern har også E8400 @ 3.6 og 4870, men 4GB OCZ. OG vi har nok ikke mye ytelsesforskjell. Tror ikke det er vits å gå for 8GB om du har 4 fra før 

Allrighty, da blir det ikke mer RAM iallfall. Takk for svar! :)

 

Handlelisten min:

- Pepsi Max kjøleskap

- Ati HD4870

- Punchingball! :p

- Litt annet småstæsj!

haha! det er stilig, har litt lyst på det, men ser ikkje for meg at eg bruker det :/

Lenke til kommentar
Velg "Hentebu Oslo" under fraktmåte =)

Hvordan skal dere skille imellom de som velger "en hentebu" og de som velger "Hentebu Oslo"?

Siden fremgangsmåten tilsier at du skal velge en hentebu, noe som ble gjort av meg, men så sier du at Hentebu Oslo får du hente den hos Oslo og ikke i posten?

Lenke til kommentar
Velg "Hentebu Oslo" under fraktmåte =)

Hvordan skal dere skille imellom de som velger "en hentebu" og de som velger "Hentebu Oslo"?

Siden fremgangsmåten tilsier at du skal velge en hentebu, noe som ble gjort av meg, men så sier du at Hentebu Oslo får du hente den hos Oslo og ikke i posten?

 

 

I hovedsak så tar vi det på adresser til bestiller. Gjør vi noe feil regner jeg med at du / dere sender en hyggelig mail og ber oss sende det dit det skal ;)

Lenke til kommentar
pakkene blir sendt fordet om man har valgt hentebu? valgte det på den første ordren siden det sto det på bildet i førstepost. på den ordren jeg bestiller no skal eg da velge service pakke eller hentebu?

 

 

Ja, om du ikke har adresse rett ved hentebuene våre, så setter vi servicepakke på det og sender det med posten. Har vi gjort noe feil, dvs lagt det til henting, så sender du en hyggelig mail, og vi endrer asap ;)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med WD-disken som ligger ute nå ? Trenger noe som ikke bråker og holder seg under 40 grader. :p

 

Og som mange andre idag, takker jeg for nok en god dag. Var litt sent ute med å catche at det var idag, kanskje like greit, så ble det billig på meg også. selv om jeg skulle ha slått til på TRUE kjøleren og kjøpt ei god 120 mm på siden av. :)

 

EDIT:

Ser at Samsung sin F1 500 gb koster 507 kroner. Og mine erfaringer forteller meg at Samsung er en mye bedre disk etter personlige kriterier. Kanskje ikke så bra tilbud allikevel:p

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...