Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var ikke så mange gode tilbud de hadde egentlig. Det meste var satt ned 500-1000 kr - er ikke akkurat eksplosivt det.

 

Ble fristet til å kjøpe en ryggsekk..

Hva forventet du egentlig? Nei de gir ikke bort diverse deler ;)

 

Jeg kjøpte et Antec P180 Mini, til 595 kroner ,satt ned fra 995, det er 40 prosent avslag, noe jeg er svært godt, slike tilbud var det på flere varer.

Jeg var faktisk veldig overasket over de såpass gode tilbudene mtp Finnanskrisen og nedbemanningen Netshop har gjort.

Lenke til kommentar
Ved eksplosivt salg, i januar skulle man tro det kanskje vanket bedre tilbud. Men ja, de har bedre tilbud enn det f.eks komplett.no har hatt på sine januarsalg.

 

Men når varer koster 4000-6000 kroner, er ikke 500 kr så mye salg.

Det var da noen produkter som var satt ned med 12-1500 kroner. Du kan ikke sammenligne Datasjapper med f.eks en klesbutikk, fungerer ikke på lik linje ;)

 

Komplett sine tilbud er nesten Waist da de ganske ofte er 4-500 kroner dyrere enn en vanlig nettsjappe er til vanlig, og utligner summen (omtrent ) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Helt klart kudos til netshop for gode tilbud, men selv liker jeg best tilbud med utdaterte produkter, da får man ofte helt syke priser. I fjor da clas ohlso opdaterte sortimentet var det 75% avslag på en hel drøss, stereoanlegg og TVer og alt mulig rart. Var sef utsolgt til grader da jeg så det >.< Forventer ikke slike salg, men når lager skal tømmes uansett hva er det jaggu moro

 

Komplett håper jeg går konkurs, flere kunder på andre nettbutikekr som ikke er overprisa. De skal vel tjene inn igjen den sabla R2D2en sin og mener beste måten er å skremme vekk kundene som tenker pris

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...