Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:new_woot:

 

 

Da var det på tide ta kvelden for oss. Vil som vanlig takke alle som har vært med å gjøre denne dagen artig. Håper de fleste av dere har funnet noen godbiter som falt i smak. Alle klarer vi nok ikke og tilfredstille, men slik er det vel alltid.

 

Nå tar vi oss et par timer søvn her, så skal vi se om vi får sendt alt dere har bestilt i morgen =)

 

 

 

Hilsen alle oss i NetShop ASA. :new_woot:

 

 

 

/Stian - NetShop

Lenke til kommentar
@netshop:

Takk for formidabel innsats og innfridde ønsker. :)

 

Kom dere hjem og sov godt. Dere kommer til å trenge all den styrke dere kan for å komme dere gjennom alle bestillingene i morra.

Du sa det :)

 

Har dere foresten et nr på hvor mange som bestilte gjennom timestilbudene idag? Litt fun facts på slutten av kvelden :wee:

Lenke til kommentar

Nizze:

Nope, men jeg shopper litt på netshop i dag uansett ;) Var på vei til å bestille mange av disse varene fra ukens tilbud på komplett før i dag, men hadde ikke tid og ville vente til jeg kom hjem.

 

Er vel 2 supertirsdager jeg har fått med meg i tide men har misset 2-3 inkludert denne heh. Skal bygge ny PC nå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
:new_woot:

 

 

Da var det på tide ta kvelden for oss. Vil som vanlig takke alle som har vært med å gjøre denne dagen artig. Håper de fleste av dere har funnet noen godbiter som falt i smak. Alle klarer vi nok ikke og tilfredstille, men slik er det vel alltid.

 

Nå tar vi oss et par timer søvn her, så skal vi se om vi får sendt alt dere har bestilt i morgen =)

 

 

 

Hilsen alle oss i NetShop ASA. :new_woot:

 

 

 

/Stian - NetShop

takker for eit awesome opplegg :)

Lenke til kommentar
HEle greia blir jo ødelagt av at de skal ha såpass i frakt. SUM: 160,- for varene og 130 i frakt...

 

Trur ikke jeg gidder bestille likevel :(

De som i Posten, ikke Netshop sin feil akkurat ;)

Det endrer ikke situasjonen, med mindre jeg kan finne noen kompiser som skal ha litt dyrere ting i tillegg :(

Lenke til kommentar
Netshop er supre med hentebuene sine, derfor samt pga service og slik bestiller jeg helst alltid fra Netshop og sjekker alltid de først.

 

As i he said.

Ble ikke store innkjøpet fra min side for jeg gikk stort sett glipp av dette selv, etter en meget stressfull dag.

 

Noe småtterier fra MAX 30kr. markedet ble det + den externe Western hd som ligger på ukens tilbud. Frister litt med mere ram fra Mushkin også. Men 8GB er vel kanskje litt overkill :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...