Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte akkurat på dere hehe.

 

Det tok litt tid, men Netshop er som alltid MEGET serviceinnstilte og derfor ordnet dette seg helt fint. På mandag kveld fikk jeg vite at varene fortsatt lå på hentelageret i Oslo, men at de ikke hadde noen forklaring på hvorfor jeg ikke hadde fått dem utlevert. At slikt kan skje er 100% forståelig og jeg hadde selv dårlig tid når jeg var der, og gutta på hentelageret var nok litt distre da de satt og holdt på med noe høyttalerannlegg og film bak skilleveggen når jeg kom.

 

Jeg var å hentet resten i går, og da rett før stengetid 17:55(mye annet å gjøre nå før avreise) så det ordnet seg helt flott. Forhåpentligvis får jeg nå tid til å sette opp alt sammen og teste før jeg drar for å se at alt er i orden, noe jeg satser på :).

 

Men som sagt, Netshop var meget servicinnstilte i dette og minst 2 mann på hovedkontoret var på saken. :thumbup:

 

Har akkurat hatt en RMA på et 8800GS kort hos dem som jeg også får pengene tilbake for. Netshop er fortsatt min nr. 1 blant foretrukne når jeg handler. Trygghet er viktig for meg når jeg handler PC deler som man vet kan være litt mandagsvarer innimellom.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...