Gå til innhold

Eksplosivt timesalg hos Netshop 27.01.09 - The Aftermath


Anbefalte innlegg

Valgets kvaler skal jeg hive på 200 kr og kjøpe Mushkin DDR2 4GB extreme Performance
Eg valgte å hive på 200kr og gå for raskere RAM, ikkje fordi eg trenger det - men fordi eg lurer på om eg merker forskjell, eller om eg må måle forskjellen :)

 

Ellers må NetShop bare brenne for å få meg til kaste bort penger på f.ex. radiostyrt tanks og anna fjas eg sikkert ikkje trenger (men, for all del, keep it up guys!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valgets kvaler skal jeg hive på 200 kr og kjøpe Mushkin DDR2 4GB extreme Performance
Eg valgte å hive på 200kr og gå for raskere RAM, ikkje fordi eg trenger det - men fordi eg lurer på om eg merker forskjell, eller om eg må måle forskjellen :)

 

Ellers må NetShop bare brenne for å få meg til kaste bort penger på f.ex. radiostyrt tanks og anna fjas eg sikkert ikkje trenger (men, for all del, keep it up guys!)

Valgte å kjøpe OCZ, er det ingen ytelsesgevinst så er det ingen.... Regnet på det og holder lenge til min OC av Q9550. Får håpe de fungerer med de andre minnebrikkene mine. 8GB!

 

Ble en del juggel

Lenke til kommentar
JEg får jo ikke kjøpt det stilige USB-akvarie? :S Tenkte jeg skulle hente den i hentebua samtidig som TV'en.. Noen som vet hvorfor det ikke fungerer? Går med alle de andre 10-30 kroners-produktene?

Kan ha noe med antall tilgjengelige å gjøre. Det står at det er 1 tilgjengelig bare.

Lenke til kommentar
JEg får jo ikke kjøpt det stilige USB-akvarie? :S Tenkte jeg skulle hente den i hentebua samtidig som TV'en.. Noen som vet hvorfor det ikke fungerer? Går med alle de andre 10-30 kroners-produktene?

Kan ha noe med antall tilgjengelige å gjøre. Det står at det er 1 tilgjengelig bare.

Den ene vil de ikke at jeg skal ha, tydeligvis.. :(

 

Edit: Nå er det ingen på lager -.-

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Valgets kvaler skal jeg hive på 200 kr og kjøpe Mushkin DDR2 4GB extreme Performance
Eg valgte å hive på 200kr og gå for raskere RAM, ikkje fordi eg trenger det - men fordi eg lurer på om eg merker forskjell, eller om eg må måle forskjellen :)

 

Ellers må NetShop bare brenne for å få meg til kaste bort penger på f.ex. radiostyrt tanks og anna fjas eg sikkert ikkje trenger (men, for all del, keep it up guys!)

 

Og vi klager på at kvinnfolkene drar på shopping og kjøper alt mulig unyttig!:p

 

Har jeg ikke nettopp hatt ei litt vel hard helg på fylla i sverige, med litt for mye penger brukt så hadde jeg også svidd av litt på diverse tull! Det kjøleskapet som var før i dag så veldig bra ut til å ha på plassen min på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...