Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i en lei knipe, motsatt av hva de fleste andre 5850-kjøpere befinner seg i. Norek fikk faktisk inn 5850 før Datakjeden rakk å kansellere min ordre hos dem, så jeg får dobbelt opp av komponenter.

 

Jeg får altså tilsendt 2 fulle gamingrigger med i5-CPU, 4GB RAM og 5850 til hvert av oppsettene. Den ene forsendelsen kom i dag, den andre venter jeg inn i morgen. Eneste jeg ikke får dobbelt opp av for å kunne montere 2 maskiner er harddisk, men jeg har en 500GB liggende fra før. Tenker jeg prøver å få solgt den ene riggen så jeg slipper porto på angrerett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjipt!! men nå taper vel pc deler seg fort i verdi bare pakka er åpna, i likhet med biler som ruller ut av butikken?

 

ble faktisk ganske glad nå.. komplett får plutselig ikke inn xfx hd 5770 før 1.1.09, (istedet for i morgen)så etter en liten tlf blir det asus hd 5770 i stedet som jeg får enten i morgen eller lørdag :D helgen er reddaa

Lenke til kommentar

hvorfor er det så mange i tråden som spør hva slags merke som lønner seg å kjøpe ? alle 5870 kortene som er ute er referansekort og likedan med 5850 og 5970 så det er da bare å flashe bios til det merke du vill ha som er ulåst ! brandingklistremerkene er da snudd nedover så du ser dem ikke alikevell... :p og kjører man med vann så er det ikke spor igjen av brandingen... BTW er det noen som har gode erfaringer av de 9.12 beta driverne med crossfire annet en at de er gode for crysis ?

Endret av gipsy_boy
Lenke til kommentar
srbz: Du taper mer på å selge den enn det portoen koster deg. Ganske mye mer, også.

 

Alex: Kan jeg låne det i helga? :whistle:

Jeg selger jo ofc. bare hvis jeg får samme pris som jeg selv ga for den. Mulig det er naivt å håpe på, men du ser jo bl.a. ut ifra denne tråden hvordan etterspørselen etter HD 5850 er.

 

Venter ikke mange dager før jeg evt. begynner å sende ting tilbake.

Lenke til kommentar

Husker noen RAM krisen for noen år tilbake? Kjøpte akkurat minne, 2GB kit, det var mye dengang. Omtrent uka etterpå var prisen det tredobbelte.

 

Skjønner godt at man lar seg friste av markedet, og det er jo selgers marked i dette tilfellet. Pris/etterspørsel kan vanskelig settes opp mot moral, med mindre vi snakker våper og sånn ;)

 

Noen av disse korta som suger enormt LITE strøm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...