Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 Samsung t240 og en Samsung SyncMaster 2433BW tror jeg.

Rett med 2 stk t240 men den siste er en 2493HM. T240 fikk jeg meget rimelig, nesten 2 for prisen av 1 :cool:

 

@TMWH

Nei jeg sitter ikke der å spiller, men det testbenken kan du si. Det er en terassedør rett ved som er fin å ha åpen når man vil klokke litt.

Her ser du litt av kaoset ved "benken".

 

Lenke til kommentar
Hehe, liker at du har surroundanlegg. Praktisk måte å plassere høyttalerne får en si.

Surroundanlegget du referer til fulgte med Telenor ADSL abb. for 7 år siden, brukes kun til test. Blir mye kabler med slike anlegg så det er greit å ha alle på et sted , letter å holde orden.

Har 2 slike sett på spillrommet som er av litt nyere dato.

Logitech Z-5500

 

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på XFX 5970 Black edition?. Har googlet litt på kortet men ikke helt fanget det opp. Er det mer klokkevennlig en andre kort er det lett å bruke 100kr ekstra på det.

 

edit

Fant litt: "the Black Edition will feature OverVolt Tool to help control as well as manage the GPU and the memory voltages." - Dette er jo ikke noe problem å fikse uansett, noen som har info om det klokker bedre

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Black editon kommer overklokket fra fabrikant, generelt sett "skal" kortet klokke litt bedre. Men kan ha uflaks å få et shity kort, som klokker dårligere enn et vanilla kort.

 

Siden kortet kommer med overVolt funksjon, vil det kanskje si at garantien vil fortsatt gjelde hvis kortet skulle svi seg under oc. Ser ut som de har kjøling med vaporizing chambers, må bære bedre enn stock kjøling da.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=500610 Lagerstatus: Ikke på lager. 287 stk. 2009-11-27 (Ubekreftet dato)

 

er det stor sannsynlighet for at de får inn kortene denne dagen? har nemlig returordre på et slikt kort, og det gamle kortet tror jeg at jeg har tatt knekken på akkurat nå, windows failer å loade når det sitter i.. mao har jeg ingen pc for øyeblikket utenom en crappy akershus skolepc :wallbash:

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på XFX 5970 Black edition?

"Hva er forskjellen på en elefant?"

Sorry for OT, men jeg måtte bare påpeke det. Jeg ser andre enn meg også har tolket det dithen at du mener "i forhold til andre utgaver av samme modell", men supert om du fullfører setningene dine ;)

 

Forøvrig ligger det nå bl.a. et HD 5850 og venter på meg på posten :fun:

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Problemet har jo vart i et år snart, så vil nå kalle det et langtidsproblem.

Jamfør dette leveringsproblemet: Eg lurar på om det er nokon merke som det er "lurare" å bestille enn andre med tanke på å få eit 5xxx-kort så snart som råd? Eg har eit Club3D HD5870 i bestilling no, og leveringsdatoen her (som for alle andre) vert berre flytta framover og framover i tid. Men nokon kort kjem det vel inn til nettbutikkane i ny og ne, og såleis er det kanskje betre å bestille frå nokon av dei meir "kjende" merka (Asus, XFX og liknande) i staden, av di desse kanskje får 40nm-brikker fyrst... Eller vert dette berre som å slå mynt og kron uansett? Er det nokon som har nokon erfaringar i så måte?

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...