Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo et kjent faktum at Apples mDP -> DL DVI-adapter er av dårlig kvalitet. Min må stadig resettes (plugge ut USB og inn igjen), filleristes m.m. Med Apples egne Cinemaskjermer skal de visstnok fungere plettfritt, men til tross for at Dell 3007 WFP (som jeg har) og Cinema 30" bruker samme innmat og panel opplever jeg problemer.

Lenke til kommentar

Jeg tror løsningen for de fleste her må være at den tredje skjermen har DP. Bla. Dell sin U2410 er jo en knallskjerm som Dustin Home har tilbud på nå. Så får man heller krype til korset og selge en av sine gamle DVI skjermer.

 

Håpløst dette Eyefinity greiene når ikke alle kan kjøre via DVI og HDMI.

 

 

 

Dravisher:

Uåpnet pakke kan du nok få en del for, men åpnet, montert og brukt så tror jeg ikke noen er desperate nok. Det kommer inn store lass rundt jul/nyttår hos flere butikker. Bruktmarkedet er dog rett plass for å lodde slikt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Eyefinity er ikke håpløst, bare litt forut sin tid med tanke på at det er få ting på markedet som kan støtte det ut av boksen. Men det er en veldig god måte å fronte DisplayPort og skjermer med tynne kanter. Får håpe det blir såpass populært at det kommer bedre adaptere, og flere skjermer med DP (evt også tynne kanter).

 

Edit: Men det blir sikkert ikke noe før utpå nyåret, feb-mars-april kanskje?

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...