Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9.12 rc er vel bare kommet til windows xp. Har du til vista/win 7, så er det mest sansynlig 9.11 beta

Her er 9.12 Beta driverne til Vista/Win7 8.663.1_Beta4_Hemlock_VistaWin7_Nov6.exe

 

Skal teste den nå.

Kommentar fra denne testen av NFS Shift Need for Speed SHIFT Gameplay Performance and IQ

 

Hemlock Driver

 

Along with this new patch, AMD has been improving driver performance, and most of the performance advantages in Need for Speed SHIFT come by way of this new driver. We have an early look at what is coming in Catalyst 9.12. The "Hemlock" driver we are testing with today is what will be found in Catalyst 9.12. As you have probably guessed, this same driver will be used for the launch of Hemlock, AMD’s dual-GPU video card. The version of this driver is Catalyst 8.663.1 Beta. What allows us to go ahead and use this driver right now is the fact that when Hemlock is launched, AMD will provide this same press driver to the public on their website. Therefore, you guys will be able to use this driver as well soon. With this new driver, and this new patch, we are looking for some serious performance improvements in Need for Speed SHIFT.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opptil 30% på stockkjølern er så og si "lydløst", over det så begynner du og høre det:)

Men den kjøler bra, det har jeg fått bevist så det holder.

 

Ja, siden 5870 blokker passer 5850 og 4870 blokker passer 5870 så betyr det at du kan bruke 4870 blokk\kjøler på den.

Men er usikker på om den kjøler alt. Tror du må sette på noen ribber på kortet.

 

The man that never sleeps...........

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Der ble samtlige 5970 utsatt på komplett til 01.01 , selv om ikke andre webshopper har oppdatert sine ubekreftede datoer regner med at de i alle fall ikke får noe før komplett.

 

:cry:

 

Kanselerte bestillingen på komplett og bestilte da sapphire som er det billigste (har nå samme ubekreftede dato)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
vanligvis når jeg kjøper på komplett så har jeg pakken i postkassa dagen derpå (så fremt jeg har lagt inn bestillingen ca. rundt kl. 12 på dagen). jeg ser nå at komplett har lagt inn melding om sending kl 11 på skjermkortet mitt i dag, spørsmålet er da om jeg vil få pakken i morgen, mtp at det er fredag/lørdag?

Lørdag er vel en vanlig sendingsdag for posten, så da burde den jo komme imorgen!

Lenke til kommentar
Der ble samtlige 5970 utsatt på komplett til 01.01 , selv om ikke andre webshopper har oppdatert sine ubekreftede datoer regner med at de i alle fall ikke får noe før komplett.

 

:cry:

 

Kommer det noen 58XX på det norske markedet i det hele tatt. Det virker som alt er støvsugd! Håper det kommer inn noe før jul, ellers blir jula ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...