Gå til innhold

Valve har gjort $1 = 1€ på Steam

Undersøkelse  

644 stemmer

1. 1. Har du boikottet Steam etter at $1 = 1�?

• Ja
      458
    • Nei
      186

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hittil har jeg faktisk til gode å piratkopiere et spill som finnes til Steam. Spørs hva som slutter først - Valve sitt påfunn eller mitt avhold fra Steam-piratering.

Skrevet

Nå Valve, kan dere ta gift på at dere har driti på draget! Jeg har aldri vært særlig fan av steam, treg nedlasting av oppdateringer og treg installering. Men nå har jeg fått nok! *Gir Valve fingern*

Skrevet

Hvis det er såkalt moms på spillene vi kjøper, hvor er det momsen går til? Får staten bare penger kastet etter seg eller er det noe jeg har missforstått?

cl_boikot 1

Skrevet
Hvis det er såkalt moms på spillene vi kjøper, hvor er det momsen går til? Får staten bare penger kastet etter seg eller er det noe jeg har missforstått?

cl_boikot 1

I norge betaler vi ikke moms/toll for digitale varer. Derfor er dette påfunnet ekstra urettferdig for oss.

Skrevet (endret)

Moms går til staten ja, men som nevnt tidligere er det ikke moms på nedlastning i Norge.

Endret av kilik
Skrevet
Men hvordan får man spill fra direct2drive? I form av en enkel serial? Eller får man en retail dvd i posten?

Vel, øhm direct to drive er jo navnet :). Så det er nok nedlasting ja...

Kjøpte TESIV frå dei, kunne ikkje vente 5 dager på special editionen min.

Skrevet
Jeg får ikke regga meg i steam forumet :(

kan noe skrive der at vi fra norge ikke betaler mva uansett...

Det har blitt skrevet. Opptil flere ganger også. Virker som om nordmenn er blant de mest aktive rundt dette temaet, med god grunn.

Skrevet (endret)
Kanskje vi burde fått opp en poll på hvor lang tid vi tror det tar før det fikses?

Når tråden på Steam-forumet når 100 sider (38 for øyeblikket)...

EDIT: Nei, det var ikke en oppfordring om å spamme forumet deres :)

Endret av kilik
Skrevet
Kanskje vi burde fått opp en poll på hvor lang tid vi tror det tar før det fikses?

Når tråden på Steam-forumet når 100 sider (38 for øyeblikket)...

EDIT: Nei, det var ikke en oppfordring om å spamme forumet deres :)

Jeg ignorer herved linje 2 :D

MEN: Det har jo skapt en storm av klager å diskusjoner?, og midt i julerushet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...