Gå til innhold

Valve har gjort $1 = 1€ på Steam


Undersøkelse  

644 stemmer

  1. 1. Har du boikottet Steam etter at $1 = 1�?

    • Ja
      458
    • Nei
      186


Anbefalte innlegg

Sikkert spart en tusenlapp foreløpig på å kjøpe spill med den prisen på gamersgate.co.uk i stedet.

 

Boikotter ikke steam for det, indiespill og tilbud er fortsatt greit. Likevel, dersom Gog tar over indie scenen, blir det betraktelig mye mindre kjøp på steam.

Endret av Wrathmont
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med alle de salgene har jeg aldri kjøpt flere spill for så lite penger på Steam enn det siste halvannet året.

 

@Mindtooth: Husk at ikke Valve setter prisene aleine, også utgiver er med på å bestemme prisen. At spill går for 49,99 euro er med andre ord ikke bare et problem med Steam. Selv kjøper jeg heller de titlene i butikk, men det er så få av dem som frister meg at det er mer eller mindre en ikke-sak i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Det spørs om de tenker på at det ikke er dollar for hele verden. enten det eller så bare driter de i det fordi de ikke får satt ned prisen på spill i eurosonen alene. Jeg kjenner ikke mekanikken bak. Uansett, det er så mange salg og tilbud på Steam at de få spillene som koster mer enn i butikk - noe det er svært få av så lenge euroen er lav - burde ikke være noe stort problem. fordelene ved å ha et spill på Steam er for meg langt større enn det er for meg å ta meg bryet med å laste ned en torrent og hele den pakka der, og jeg har heller ingen ting i mot å gi noen slanter for produktet jeg benytter meg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...