Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JKJK: Syns litt synd i deg,har hatt en x25 i ei uke nå som jeg enda ikke har tatt ut av eska...Du skulle tatt turen til Trheim så skulle du fått lånt den av meg. Det gjelder forresten flere. Si fra hvis dere vil låne den for testing/raiding.....

 

 

Ang for varm Apex for laptop....Da jeg ikke fikk hevet kjøpet fra digital impuls, så spurte jeg om jeg kunne bytte mot en vertex for et mellomlegg og fikk dette svaret:

 

 

"Men hvis du fortsatt vil bytte kan vi ta Apexen tilbake å selge den som demo til en annen kunde.

 

Ønsker du dette for du 10% fratrekk i prisen du ga for Apexen og mellomlegget mellom Apex og Vertex.

 

Dvs et mellomlegg på 1295,-"

 

 

Med Vennlig Hilsen

Espen Elvekrok

Digital Impuls A/S

 

Da ender jeg i såfall opp med å betale 5300 kr for vertexen som går for 4200 ho ps.no

Er dette fair kundebehandling, eller burde jeg beholde apexen og aldri handle hos digital impuls mer????

Endret av eksponensiell_vekst
Lenke til kommentar

Jeg fikk mine Vertex for 1000kr (blank) + frakt :D Lønner seg å få medarbeiderrabatt. Hadde vært kult om de kommer denne uken da! :mrgreen:

 

Kjøpt over disk. Anbefaler ingen å kjøpe ting over disk, kun nett som teller når det kommer til angrerett!!!

 

Ja, sånn er det. ;)

 

Edit: Skal si Vertex har steget i pris i det siste! (30gb) Angrer på at jeg ikkje bestillte 30 stk :p så kunne jeg ha solgt med evig fortjeneste :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Jeg fikk mine Vertex for 1000kr (blank) + frakt :D Lønner seg å få medarbeiderrabatt. Hadde vært kult om de kommer denne uken da! :mrgreen:

 

Kjøpt over disk. Anbefaler ingen å kjøpe ting over disk, kun nett som teller når det kommer til angrerett!!!

 

Ja, sånn er det. ;)

 

Edit: Skal si Vertex har steget i pris i det siste! (30gb) Angrer på at jeg ikkje bestillte 30 stk :p så kunne jeg ha solgt med evig fortjeneste :D

Du kunne arrangert dit eget lille powerbuy, slik som wheelman gjør med 1,5TB og 2TB disker for TG ;)

Det er nokk en del som hadde satt pris på å fått kjøpt Vertex til 1000kr + frakt (+ litt for bryet :p). Sendt som A-post brevpakke koster det enten 15,50 (<100g) eller 25kr (<350g).

Lenke til kommentar

eksponensiell_vekst:

Takker for medlidenhet! :love:

Slikt varmer når man sitter her med dubbelt ankelbrudd og kjeder livet av seg (så det blir nok ingen trondheimstur). Men varene begynner vel å ramle inn her nå straks! :xmas:

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Det er litt morsomt å se at lagertaus hos PS.no sier Bekreftet (2009.03.02), men fortsatt ingen Vertex på lager.

 

Jeg har sett at flere nettbutikker operer med falske ubekreftet data, har Vertex blitt så populær at de har begynt å tulle med bekreftet dato også?

Det kan jo hende de har fått flere bestillinger enn det kommer enheter inn, og da vil jo ingen gå på lager i det hele tatt. Der er jo mulig at de som skulle ha kommet nå er forsinket i et ledd i distribusjonen. Hvis vi ikke får bekreftet at enhetene er sendt innen onsdag så synes jeg vi kan klage. De hadde jo bekreftet dato 22.02.09 først, og så ble den flyttet til 03.02.09 pga tilbakekalling for firmware update.

Lenke til kommentar

03.03.09 01.44 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM

02.03.09 20.15 VARSEL SENDT SMS:

02.03.09 20.06 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Rart om det ikke skulle gå an å få en pakke fra Trondheim til Inderøy over natta med express? *håpe*

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

03.03.09 08.25 OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON 7670 INDERØY

 

DÆVEN! Dette er FØRSTE GANGEN at posten har klart å sende noe hit over natta, EVER! (Og tro meg, jeg har prøvd mange ganger).

 

Da blir det kanskje installering av win7 på x-25m i dag likevell da :)

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...