Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wheeljack skrev (36 minutter siden):

Jeg forstår reaksjonen på oppløpet, litt i kampens hete og alt det der, men det han gjør etter målgang kan i mine øyne på ingen måte forsvares. Syntes ikke sånn oppførsel hører hjemme noe sted, og hvertfall ikke på en idrettsarena.

Ja tenkte å nevne det samme. Helt enig, det etter målgang var helt bak mål.

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (6 timer siden):

Fryktelig oppskrytt. Ble hauset opp fordi rekrutteringen på kvinnesiden er tynn. 

Jeg tror det har vært litt motgang i utviklingen også. Men igjen sikkert noen som vet mer om det.

Jeg drister meg til en liten sammenligning med Martin Ødegård i fotball. Han var jo enormt bra sammenlignet til andre 16 åringer, men siden den gang har jo ikke utvikling bare vært en rett og bratt oppadgående linje, men også hatt perioder med «stagnasjon». Så er det ikke sammenligning forøvrig.

Det Bolsjunov greiene satte meg ut og forskrekket.  Å bytte korridor i siste lita var opportunt og ikke gentleman aktig, men så lenge finnen er innenfor reglene, må Bolsjunov tar sinnet sitt et annet sted. Imponert over hvor stoiske lagkameratene var og hvor for finnene deskalerte situasjonen. Synes Bolsjunov snart må begynne å ta ansvar for egne handlinger og ikke bare gjemme seg bak språkutfordringer.  

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
blured skrev (1 time siden):

Sjeldent spennende løp i kvinnelangrenn, gøy! Sist gang det var så spennende på distanse (med Therese Johaug fra start) var vel da Frida Karlsson bare kom 12 sekunder bak Johaug i VM i 2019 😶 

Ja, Frida Karlson vant jo også i Holmenkollen da Johaug ikke byttet ski. Akkurat det var ikke morsomt løp.

Godt gjort av Diggins idag.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...