Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, frohmage said:

Ok, jeg husker deg kanskje som mere negativ enn du egentlig er. Hvorfor synes du ikke menn gjorde det like bra som damene, om det er skiskyting du snakker om?

Skiskyting ja. Valgte å trekke frem damene i dag fordi det er mer imponerende at de tar gull enn herrene. Herrene var store favoritter sammen med Sverige og Frankrike. 

Damene var outsidere og har vel bare vært på pallen i 1/4 tidligere stafetter denne sesongen 

Lenke til kommentar
frohmage skrev (50 minutter siden):

Ok, jeg husker deg kanskje som mere negativ enn du egentlig er. Hvorfor synes du ikke menn gjorde det like bra som damene, om det er skiskyting du snakker om?

Du husker riktig. Han skriver stort sett kun når han kan finne noe negativt. Og som du selv ser, selv på en dag der gutta moser de, Jtb gjør bra etappe, Tb gjør bra etappe så klarer han å få noe "negativt" ut av det. 

Hvis de har marginer imot, f. Eks bare kommer på 5 plass i et VM, så er man så ræææææv at man skal dumpes fra laget, men hvis man druser alle så er det som forventa og minstekrav. 

Sånn har han holdt på i alle år. Og eneste grunnen til at eg gidder kommentere det er fordi det er så idiotisk oppførsel at det må belyses. (og fordi det er fascinerende at han enten 1.gidder trolle så innmari mye eller 2. Er så teit....) 

 

Hvordan herrene kunne være store favoritter i dag med ubrukelige skiløpere som Tarjei og Jtb er over min fatteevne.... 
 

Endret av Jotun
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor finner svenskene disse skiløperne? Total utklassing. 

Lukter svensk gull i alle øvelser. Anderson, Svahn, Dahlkvist, Sundling, etc etc. 

Snittalder på 20 eller noe sånt? Kan fort dominere de neste 10 årene. 

Artig med sølv til Maiken da. Slitt fælt denne sesongen. 

Trippelt norsk! Bare å ta av seg hatten. Klæbo knuser de andre. King Kong! 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Jotun said:

Syns ikke det var så sterkt gull eg? Mtp hvor dårlig Falla har vært og hun utfordrer de helt til siste 300 metrene. 

Heller et svakhetstegn. 

Falla var råsterk frem til det var tomt sett på hele sprinten i dag. 

Svensken vant med 5 sekunder eller noe sånt? Det er helt absurd mye i sprint. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...