Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja selvsagt burde han det! 

 

Eg er så glad for at du ikke bestemmer noe som helst! 😍 Eg tror faktisk det redder liv på daglig basis! 

Personlig mener eg tirill burde vært vraket. Hun gikk jo en dårlig normal. Og beviset kom i dag. Rotet egenhendig bort gullet! 

🙄

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jotun skrev (5 timer siden):

[klipp]Personlig mener eg tirill burde vært vraket. Hun gikk jo en dårlig normal. Og beviset kom i dag. Rotet egenhendig bort gullet! 

🙄

Øh, ironi? 

Det begynner å bli noen tapte spurter den sesongen her på de norske...

3x Samuelson

2-3x Chaquelin

1-2x Elvira Ö.

1x Hanna Ö.

Det som Norge var så bra i før. Det er nok noe som må trenes på til neste sesong. Er så mange som lar de norske dra hele siste runde å smette forbi før korte oppløp.

Lenke til kommentar

Mener å huske det var ihvertfall bedre rundt tiden da trenerne sa at Norge aldri skulle tape en spurt. Var ihvertfall mye jevnere/tettere da. Husker f.eks J.T.B hadde en super siste runde mot Fourcade og Tandrevold et hårfint tap mot Preus. Ifjor slo også J.T.B Peiffer i stafett også

denne sesongen kommer jeg bare på en seier Tandrevold hadde mot Zdouc, hvis jeg husker riktig. Er det noen som husker noen fler?

Lenke til kommentar

Nå skal det vel bra mye til for at han mister sammenlagtseieren uansett. Det skulle ha vært 6 konkurranser til, Raw Air blei avlyst og dersom alle blir erstatta (usannsynlig) så må Eisenbichler vinne alle sammen (minimum seks renn, siden Granerud leder med 525 poeng) og Granerud ikke få et eneste poeng i noen av konkurransene. Ser ikke helt at det skjer.

Stoch følger hakk i hæl, ganske nøyaktig 600 poeng bak, og han trenger mer poeng siden Halvor har fler seire, hvis den skrellen skulle skje at dem havner på lik poengsum. Da må Halvor isåfall skade seg såpass at han ikke han fullføre sesongen og Stoch må vinne seks renn og ta 1 verdenscuppoeng i et sjuende.

Men ja, surt å bli diska på dress. Det er jo sånt som ikke skal skje.

Lenke til kommentar
Wheeljack skrev (23 minutter siden):

Det skulle ha vært 6 konkurranser til, Raw Air blei avlyst og dersom alle blir erstatta (usannsynlig)

Kan bli to helger på rad i Planica (seks renn totalt). Det er foreslått å ha tre renn på rad (19-21. mars) i storbakken, og så verdenscupfinale i skiflygingsbakken (individuelt 25. og 26, laghopp 27. og verdenscupfinale 28. mars).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...