Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Prøvde å få fiksa time hos Jannicke på Let's buzz, altså booke time for neste år. Følte meg veldig dum da, og det var visst ikke mulig i år. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den jenta angrer jo bare å prøver å skylde på tatovøren for å spare "ansikt" (haha, tok du an?! :D) Tatovøren har jo også et vitne som sier at jenta var bevist og så seg i speilet flere ganger i løpet av sessionen. Hun var jo også fornøyd når hun gikk fra tattooverings sjappa, det var når foreldrene så det at hun angret.

 

Når er faktisk tatovøren så snill, at han har gått med på å betale halvparten av behandlingen for å få fjernet dette. Noe som kan være litt suspekt, men jeg tror han faktisk mener det når han sier at han vil ha fornøyde kunder.

 

Det vil han helt sikkert. I den første av de to artikklene jeg postet om saken står det at han har begynt en ny praksis der kundene må undertegne en bekreftelse før han begynner å tatovere.

Lenke til kommentar

Da er tiden kommet for å prøve og fullføre min neste tatovering.

Har holdt på med den siden i fjor høst, men blir liksom aldri fornøyd.

Jeg suger i å tegne og kommer meg aldri til en tatovør for å få vedkommende med skills til å ta en titt på den heller.

Irriterende.

 

Skisse #23

 

 

IMG_1057.jpg

 

 

 

Noen tips om forbedringer?

Den er 8x5 cm og skal være plassert på brystkassa, til venstre. Nær hjertet.

Det er en hyllest til to av de kjæreste "ting" jeg vet av.

Min avdøde farfar, og bøker.

Hadde ikke klart meg så bra som jeg har gjort uten dem.

Lenke til kommentar

Fin idé det Datasmurf! Anbefaler at du tar en tur innom en tattovør, viser skissa og ber om at tattovøren lager sin versjon av den! Alle har sin stil og så lenge du har grunn-ideen skribla ned får du sikkert lagd en rå tattis av tattovøren!

Lenke til kommentar
Satan, det hørtes regelrett jævligt ut! Er vel en form for rus inne i bildet der også regner jeg med, spesielt siden han ventet noen dager med å kontakte lege.

 

Gjorde ikke Steve-O noe slikt også med en cannabis tatovering han hadde på armen?

 

Endring: Så leser man litt nøyere og denne ganger ser man det står de er sterkt ruset.

 

Det er iallefall en enkel og billig måte å fjerne tatoveringer på. :D:thumbup:

Lenke til kommentar
Sånn så Steve-O sin ut:

 

http://www.420magazine.com/gallery/data/528/SteveO.bmp

 

Så har han gjort et eller annet som ser udigg ut:

 

http://www.steveo.com/gallery/pictures/tattoos/big/21.jpg

Husker jeg ikke feil så er han på en klinikk å brenner den vekk uten bedøvelse.. Har den DVD'n han gjør det på, men er år og dager siden jeg har sett den.

 

BTW er det noen "regler" eller ting man burde tenke på når man skal velge seg tatoveringsmotiv. Har hørt at tatovering ser bedre ut hvis det ikke er for mange små detalsjer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...