Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hvem er den beste tattovøren i Oslo egentlig?

 

Hadde tenkt å ta en sleeve tatovering med motiv der en mann straker ut armen opp mot 4 engler, mens demoner/djevel holder/drar han ned på beina/hoften (noe ala Constantine scene)..

Har forresten en tattovering av rosenkrans ved bicepsen/skuldrene og en tattovering av 6 kinesiske tegn ved håndleddet/nedre-underarm ( som jeg fortsatt har lyst å beholde!)..

 

Så jeg kontaktet Jimmy/Hellspawn iogmed at jeg fikk høre noe varme ord om han.. Men dæven! Fikk sjokk da han sa at han tok timebetalt.. noe som utgjør ca 20 000kr ++ :wow:

 

Lurte på om det er verdt det og om den type sleeve tatovering koster slikt? Eller om jeg burde bare finne en annen god tattovør og minske utgiften litt? Har dere noen andre dere kan anbefale meg isåfall?

 

Bor på Oslo-området btw! Håper på svar! :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er faktisk noe du skal ha på hele armen din, resten av ditt liv. Betal heller mye og få en god piece, enn betal lite og få en dårlig piece.

 

Forsåvidt sant! :yes: Hmm.. må nesten utsette det litt til og begynne å spare som f*** hvis jeg skal ta den tattisen! :p

Lenke til kommentar
Hvordan lager jeg egentlig slike "Tunnels" ?

 

Tenkte på 6mm store.

 

 

Må jeg kjøpe mange slike?:

http://www.crazy-factory.com/product_info....teel-316L-.html

 

Hvis du har hull i ørene så er det å strekke. Hvis du vil ha 6 mm så trenger du ikke å strekke, men kan få det fra starten av hos en piercer. Litt opp til hvordan øreflippen din er, men kan vel skjære opp til 10 mm.

Lenke til kommentar

selv om man kan ta store hull i øreflippen også (tok nytt hull på 6mm idag faktisk) så kaller man nok ikke det å punche, er forskjell på et puncheverktøy og en nål, selv om nålen er stor...

 

Verktøyene fungerer på forskjellige måter.

 

"Contrary to popular belief, a needle does not remove tissue — it cuts a curved slit." sies det på bmezine encyclopedia, og det er akkurat det punching gjør, fjerner vevet.

Endret av Ickz
Lenke til kommentar
Syns dere navnet i kinesisk er oppbrukt? Har litt lyst å ta det på armen mellom albuen og håndleddet.

 

Kinategn som dekorasjon på blomsterpotter, t-skjorter, telys-holdere og epidermis gikk av moten rundt 1995. Med mindre du håper på å være kul når 90-tallet kommer tilbake som retro-mote om et tiår fra nå, så ville jeg lagt fra meg den tanken. Det er et motiv for folk som vil ha tatovering, men egentlig ikke. Ingen kommer til å komme bort til deg og utbryte "wow, feitameita tatovering!".

Lenke til kommentar
Syns dere navnet i kinesisk er oppbrukt? Har litt lyst å ta det på armen mellom albuen og håndleddet.

 

Kinategn som dekorasjon på blomsterpotter, t-skjorter, telys-holdere og epidermis gikk av moten rundt 1995. Med mindre du håper på å være kul når 90-tallet kommer tilbake som retro-mote om et tiår fra nå, så ville jeg lagt fra meg den tanken. Det er et motiv for folk som vil ha tatovering, men egentlig ikke. Ingen kommer til å komme bort til deg og utbryte "wow, feitameita tatovering!".

 

 

Si nå ikke det ...

 

pretty960_1205506428.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...