Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

alle er forskjellige, men man skal vist ikke være det.

Men alikevel så skal man det.

Er jo for svarte det som er artig med og leve er at folk er forskjellig, herregud så kjedelig det hadde vært hvis vi alle hadde vært like.

Alle hadde tattovert en liten tåre under øye, selvpotrett av seg selv på ræva, diger sleeve av en kålorm. Da hadde vi vært fornøyde:P

La nå folk være som de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er sakelig. Poenget mitt er at folk har forskjellig smak og derfor liker forskjellige motiver innen tatovering. Akkurat som du foretrekker FEME FATALE på armene mens jeg foretrekker HOLD FAST på fingrene. :!:

 

Høres bra ut med leopardmønster. En gang hadde jeg en dobb gjennom øret som var gjennomsiktig så de fleste trodde at det var en plugg.

Det er ikke spesielt saklig å ha en nedsettende tone om andre, uansett hva poenget er. Sårri mac.

 

Ja, jeg har et par glassplugger med leopardmønster i glass, men de fåes ikke i større enn 16 mm eller noe. Har sett etter det i over ett år nå, og det virker som det blir verre jo større ørene blir. Jajaja får vel bestille custom made, så får jeg vilja mi igjen.

Lenke til kommentar

Hvis du mente at det var usakelig så var det han som begynte.

La det ligge nå.

 

Driver ikke så mye med å bytte plugger, tuneller og ringer så jeg har lite gjennskap til hva som finnes. Jeg er fornøyd så lenge jeg finner smykker i metall. Den gjennomsiktige plastpluggen var det eneste at smykker jeg har hatt som ikke var i metall.

Kansje sånne spesielle mønstre ikke finnes i store størrelser siden det er få som utiver så stort.

 

Hvor store har du fått ørene nå?

Lenke til kommentar

Tok denne på Tirsdag, litt rart å måtte barbere leggen :p

Står Keep the faith (behold troen) og er en liten bonus at det er en Michael Jackson sang :-)

Valgte å skyggelegge den.

Dårlig kvalitet, og så ser den heller ikke så beint ut, men det er måten jeg har foten på.

 

Lurer på en ting. Jeg dusjer leggen 3 ganger om dagen med lano dusjsåpe, tørker den og smører på helosan 4-6 ganger om dagen.

Skulle holde meg unna sol og alt det der, spørmålet er om det er greit og brette opp buksa når det ikke er kraftig sol (snakker om max 10 grader ute). Eller burde jeg vente til grotiden er over? (14 dager ca.)

post-116313-1245290439_thumb.jpg

Endret av Negil^
Lenke til kommentar

Noen som har septum piercing her?

 

Jeg har veldig lyst på det, men er litt bekymret når det kommer til at jeg ofte er veldig forkjølet, hvordan det er å pusse nesa, bruke nesespray etc.

(har kronisk bihhulebetennelse)

Endret av Wamic
Lenke til kommentar
Jeg er sakelig. Poenget mitt er at folk har forskjellig smak og derfor liker forskjellige motiver innen tatovering. Akkurat som du foretrekker FEME FATALE på armene mens jeg foretrekker HOLD FAST på fingrene. :!:

 

Høres bra ut med leopardmønster. En gang hadde jeg en dobb gjennom øret som var gjennomsiktig så de fleste trodde at det var en plugg.

Det er ikke spesielt saklig å ha en nedsettende tone om andre, uansett hva poenget er. Sårri mac.

 

Ja, jeg har et par glassplugger med leopardmønster i glass, men de fåes ikke i større enn 16 mm eller noe. Har sett etter det i over ett år nå, og det virker som det blir verre jo større ørene blir. Jajaja får vel bestille custom made, så får jeg vilja mi igjen.

 

 

Kan være verdt å sjekke ut denne siden http://www.painfulpleasures.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...