Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns dere navnet i kinesisk er oppbrukt? Har litt lyst å ta det på armen mellom albuen og håndleddet.

 

Kinategn som dekorasjon på blomsterpotter, t-skjorter, telys-holdere og epidermis gikk av moten rundt 1995. Med mindre du håper på å være kul når 90-tallet kommer tilbake som retro-mote om et tiår fra nå, så ville jeg lagt fra meg den tanken. Det er et motiv for folk som vil ha tatovering, men egentlig ikke. Ingen kommer til å komme bort til deg og utbryte "wow, feitameita tatovering!".

 

 

Si nå ikke det ...

 

pretty960_1205506428.jpg

 

 

Hmm. Det er jo ikke akkuratt navnet i kinesisk han der har på brystet da.

KRISTOFFER I KINESISK _HER_

Lenke til kommentar
selv om man kan ta store hull i øreflippen også (tok nytt hull på 6mm idag faktisk) så kaller man nok ikke det å punche, er forskjell på et puncheverktøy og en nål, selv om nålen er stor...

 

Verktøyene fungerer på forskjellige måter.

 

"Contrary to popular belief, a needle does not remove tissue — it cuts a curved slit." sies det på bmezine encyclopedia, og det er akkurat det punching gjør, fjerner vevet.

 

Jaja, blander litt termer, men skjønte hva jeg mente. Uansett, poenget mitt var at man kan starte høyere en 1,2 mm eller hva nå en "frisørhull" er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg syns nå det er mer "riktig" å gjøre som man vil enn å følge moten når det kommer til tatoveringer..

 

Er jo ikke kult om du tok den fordi den er in nå og en gang i løpet av din tid på pleiehjem ;)

 

men kanskje de ikke tenker lenge nok, derav 90% med stygge tribal, kinategn og skorpioner.

huff å fy får frysninger når jeg ser folk med slike...

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Jeg syns nå det er mer "riktig" å gjøre som man vil enn å følge moten når det kommer til tatoveringer..

 

Er jo ikke kult om du tok den fordi den er in nå og en gang i løpet av din tid på pleiehjem ;)

 

men kanskje de ikke tenker lenge nok, derav 90% med stygge tribal, kinategn og skorpioner.

huff å fy får frysninger når jeg ser folk med slike...

 

Det er sant..

Bruk den tiden man trenger på å fordøye tanken på noe man skal ha resten av livet :)

 

Selv brukte jeg 6 år på planlegging og grubbling på min første før jeg tok den :)

Lenke til kommentar

jeg prøvde å redigere det "virkelig". la inn den tattovering inn på. bare for å se sånn noen lunne hvordan det ville se ut. Å høre folks meninger.

 

ps. Noen som vet om noen bra sider med masse fancy tattoveringer?

Endret av krist90
Lenke til kommentar

Syns det høres ut som du bør tenke deg om noen måneder/år til Kris... Det ene øyeblikket syns du tribal er det kuleste i verden.. Dagen etter har du drit lyst på kinategn.. Og dag 3 spør du etter sider med "masse bra tatoveringer". Vent heller til du kommer på et motiv som betyr noe for deg (og gjerne litt mer kreativt enn ditt eget navn)

Er ikke noe vits å stresse med et motiv du ikke er 100% sikker på. 90 % av de jeg kjenner med tribals og kinategn angrer den dag i dag.. de siste 10% har tatt cover-up...

Lenke til kommentar

Jeg vurderer en engel vinge på venstre legg og en djevel vinge på høyre. Dette fordi de står for det fine som har hendt meg og det ikke fult så fine. Men jeg dveler enda, sett noen som har noe liknende på ryggen og det er ting jeg liker og ikke liker ved det. Skal ikke være lett det her :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...